کد خبر : 4525
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 22:40

آب رسانی به روستای «زوزن» با مشارکت فولاد سنگان

آب رسانی به روستای «زوزن» با مشارکت فولاد سنگان
Print Friendly, PDF & Email

در راستای اجرای طرح مثلت توسعۀ اقتصادی و فرهنگی شهرستان خواف، پروژۀ آبرسانی مشارکتی به بافت توسعۀ مسکن روستای زوزن با ۲ هزار و ۵۰۰ متر حفاری و لوله گذاری با موفقیت انجام شد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، این پروژه با مشارکت فولاد سنگان بهعنوان معین اقتصادی شهرستان خواف و بهمنظور تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید و همچنین عمل به مسئولیتهای اجتماعی پایدار در قالب تفاهمنامۀ طرح مثلث اقتصادی و فرهنگی شهرستان خواف بین شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، استانداری خراسان رضوی و دانشگاه تهران اجرا شد.

در آیین بهرهبرداری از این پروژه که فرماندار و علمای شهرستان خواف و مسئولان فولاد سنگان در آن حضور داشتند، سنجرانی فرماندار شهرستان خواف توفیق خدمتگزاری به مردم را افتخاری بزرگ دانست و افزود: یکی از آرزوهای دیرینۀ مردمان این منطقه توسعۀ متوازن و پیشرفت همهجانبه بود که امروزه با همت مدیرانی شایسته و توانمند و همیاری و همافزایی مردم در حال انجام است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد شرکت فولاد سنگان بهعنوان معین اقتصادی فعال شهرستان خواف گفت: تفکر توسعهمحور که برمبنای پیشرفت و آبادانی منطقه شکل گرفته، خوشبختانه به برکت حضور افرادی که دانایی را سرلوحۀ کارها قرار دادهاند و افق روشنی برای آیندۀ این شهرستان متصورند، با روحیهای جهادی بر این منطقه حاکم است در همین راستا از حضور و حمایت دلسوزانۀ مدیرعامل فولاد سنگان در منطقه تقدیر و تشکر میکنم.

فرماندار خواف طرح توسعۀ مثلث اقتصادی را راهی میانبٌر در توسعه و آبادانی منطقه دانست و اذعان کرد: احداث پلهای بین جادهای، لایروبی قناتها، لولهگذاری آب و انتقال آب شرب برای مردم و… با همیاری ساکنان بومی منطقه از افتخارات این طرح است و انشاءالله در ادامۀ راه با همین همت و توان کارها به پیش خواهد رفت.

در ادامه، قربانی، مجری طرح مثلث اقتصادی، ضمن قدردانی از حضور مسئولین و مردم فهیم منطقه در این مراسم گفت: مبنای انجام کلیۀ کارها در طرحهای توسعه، مردم هستند و تا زمانی که مردم پای کار باشند، این امور با جدیت و همتی مثالزدنی به پیش خواهد رفت.

وی وجود نقشهای علمی و استراتژیکمحور را اساس کار دانست و گفت: پایلوت طرح توسعۀ کشور در حال حاضر شهرستان خواف است و با روحیۀ جهادی که در بین مسئولین و مدیران سراغ داریم، بیشک توسعهای فراگیر و متوازن خواهیم داشت و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نگاه توسعهمحور به اقتصاد مقاومتی، شاهد آبادانی در این منطقه از کشور عزیزمان خواهیم بود.

گفتنی است اجرای طرح مثلث توسعۀ اقتصادی و فرهنگی نقش تعیینکنندهای در افزایش اعتماد بخشهای دولتی، خصوصی و مردم بومی منطقۀ خواف ایفا کرده و علاوه بر اینکه محرکی در زمینۀ تولید و همافزایی میان بخشهای مختلف اقتصادی است، بهخوبی زمینۀ تسهیل در سرمایهگذاری و اشتغال پایدار را برای مردم شهرستان به وجود آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.