کد خبر : 4566
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 13:17

انتخابات ۱۴۰۰ احتمالا در ۲ روز برگزار می شود

انتخابات  ۱۴۰۰ احتمالا در ۲ روز برگزار می شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده؛ جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور: با توجه به وضعیت کرونا، پیشنهادها و سناریوهای مختلفی درباره برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا به دو گزینه محتمل‌تر رسیدیم. پیشنهاد ما درباره زمان و مکان انتخابات این است که زمان اخذ رای را از یک روز به ۲ روز افزایش

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده؛ جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور: با توجه به وضعیت کرونا، پیشنهادها و سناریوهای مختلفی درباره برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا به دو گزینه محتمل‌تر رسیدیم.

پیشنهاد ما درباره زمان و مکان انتخابات این است که زمان اخذ رای را از یک روز به ۲ روز افزایش دهیم و شعب اخذ رای هم افزایش پیدا کند. اجرایی شدن این پیشنهاد منوط به موافقت شورای نگهبان و تصویب ستاد ملی مبارزه با کروناست که مصوبات آن در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراها روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و یک روز هم عقب نمی‌افتد. برگزاری تبلیغات، حضور میدانی طرفداران کاندیداها و میتینگ‌ها ممنوع خواهد بود.

همچنین اسامی کاندیداهای احتمالی کارگزاران سازندگی اعلام شد

محسن هاشمی:

در حال حاضر نام حدود بیست کاندیدا در این فهرست حضور دارد که عبارتند از آیت‌الله سیدحسن خمینی، اسحاق جهانگیری، محمدرضا خاتمی، محمدرضا عارف، محمدجواد ظریف، علی مطهری، رضا اردکانیان، علی لاریجانی، مسعود پزشکیان، محمدجواد آذری جهرمی، محمدباقر نوبخت، سورنا ستاری، عبدالناصر همتی، علی‌اکبر صالحی، محمد صدر، مجید انصاری و عبدالواحد موسوی لاری؛ همچنین معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی نیز در این فهرست قرار دارند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.