کد خبر : 4860
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 11:08

توزیع چهار هزار بسته اقلام خوراکی و مایحتاج عمومی برای کمک به نیازمندان

توزیع چهار هزار بسته اقلام خوراکی و  مایحتاج عمومی برای کمک به نیازمندان
Print Friendly, PDF & Email

در راستای رزمایش مواسات و همدلی، چهار هزار بسته اقلام خوراکی و غذایی از سوی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری برای ارسال به مناطق محروم کشور توزیع می شود.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، کمک های مذکور از طریق بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به این گروه در راستای مسئولیت های اجتماعی بین نیازمندان توزیع می شود.

از کل کمک های مذکور ۲ هزار بسته برای توزیع بین نیازمندان استان های محروم و کم برخوردار ارسال شد و ۲ هزار بسته دیگر نیز بتدریج تا پایان هفته جاری ارسال می شود.

گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری، پیش از این نیز در ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی و مایحتاج عمومی را بین نیازمندان مناطق محروم و همچنین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع کرده بود.

علاوه بر موارد یاد شده، گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری با مساعدت شرکت های تابعه همچون فولاد بافت، فولاد بناب و توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، در راستای مسئولیت های اجتماعی تاکنون کمک های زیادی را پس از شیوع کرونا انجام داده است که از جمله آنها می توان به تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های سیرجان و بردسیر(استان کرمان) و توزیع ۲۰ هزار عدد ماسک با کیفیت اشاره کرد.

این گزارش حاکیست: بسته های کمک معیشتی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه به نیازمندان تهیه شده که از طریق بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری در مناطق محروم توزیع می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.