کد خبر : 4894
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 9:53

فولاد مبارکه در شرایط دشوار اقتصادی برای کشور ارزآوری داشته است

فولاد مبارکه در شرایط دشوار اقتصادی برای کشور ارزآوری داشته است
Print Friendly, PDF & Email

کارشناس اقتصادی و دینی تاکید کرد: مردم و مسئولان نباید به اسم مطالبه گری و عدالت خواهی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار جهش تولید است، هیزم به آتش رسانه‌های معاند بریزند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , حجت اسلام دکتر سید امیر عبدالملکی،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، هر رفتار و یا سخنی که از سوی مسئولین باعث کند شدن مسیر پیشرفت کشور شود را محکوم کرد و گفت: در روزهای پایانی دولت دوازدهم با توجه به حساسیت کشور، بهتر است مطالبه گری و عدالت خواهی با ظرافت بیشتری مطرح شود.

وی عملکرد برخی را غوغاسالاری و گمانه زنی برای خوارک سازی شبکه های معاند نظام دانست و گفت: اگر در عملکردی هر بخش و یا صنعتی، ضعف وجود دارد، بهتر است برای حفظ مصلحت نظلام در این ایام حساس کشور، اعتراضات خود را از مجاری قانونی و نهادهای نظارتی پیگیری نمایم، نه انکه با غوغاسازی موجب گرم شدند تنور ضدانقلابی‌ها شویم.

این کارشناس اقتصادی و دینی، رفتار و سخنان برخی از نمایندگان مجلس در راستای اتهام زنی به صنعت فولاد کشور را ناشایست دانست و گفت: بهتر است در این روزهای پایانی دولت دوازدهم با سعه صدر و همدلی بیشتر در این شرایط سخت اقتصادی که بیماری کرونا آن را نیز آسیب پذیرتر کرده یاری‌گر تولید باشیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های پی در پی گروه فولاد مبارکه در صحنه ملی و بین‌المللی گفت: این کارخانه فولادی در این شرایط سخت نه تنها کاهش تولید  و یا تعدیل نیرو نداشته؛ بلکه با اجرای پروژه‌های جدید باعث ایجاد اشتغال و ارزاوری برای کشور شده است. در وظایف رسالت اجتماعی نیز شرکت فولاد مبارکه کارهای شایسته و خداپسندانه‌ای انجام داده است. قطعا جوسازی و انتشار اخبار کذب باعث سنگ اندازی در راه مسیر پیشرفت صنعت مادر که زیربنای مشاغلی بسیاری است،‌ می‌شود.

این کارشناس اقتصادی و دینی، هر گونه جوسازی رسانه‌ای به طور خواسته و یا ناخواسته در شبکه های معاند نظام را محکوم کرد.

حجت اسلام عبدالملکی معتقد است: اعلام مطالبه گری و عدالت خواهی از مسیر اشتباه، باعث می‌شود راه رشد اقتصادی تحت شعاع قرار گیرد.

وی الگوی جامعه را شهدای گرانقدر دانست و گفت: با بررسی و سیره افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فرخی زاده باعث می‌شود از سیاست‌زدگی دور شویم. این افراد عدالت خواهی خود را به سعه صدر و از مجرایی قانونی پیگری می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.