کد خبر : 5149
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 6:46

در 9 ماه سال جاری محقق شد؛

افزایش ۵۶ درصدی تولید و ۵۰ درصدی صادرات فولاد بناب/ ثبت رکوردهای جدید تولید

افزایش ۵۶ درصدی تولید و ۵۰ درصدی صادرات فولاد بناب/ ثبت رکوردهای جدید تولید
Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب از افزایش ۵۶ درصدی تولید و ۵۰ درصدی صادرات در ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال (سال جهش تولید) در این مجتمع خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده: مجموع خطوط ذوب و نورد در ۹ ماه منتهی به پایان آذر ماه امسال حدود ۶۱۲ هزار تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۵۶ درصدی را ثبت کرد.

وی با اشاره به موفقیت اقدامات انجام شده در مجتمع فولاد صنعت بناب افزود: ثبت رکوردهای جدید در خطوط تولیدی این مجتمع با تولید ۳۲۱ هزار تن مقاطع نوردی، تولید ۱۸۵ هزارتن شمش در ذوب شاهین، مجموع تولید شمش در دو واحد ذوب و ریخته گری به میزان ۲۹۰ هزار تن که همه از بدو تاسیس بی سابقه بوده و در نهایت ثبت رکورد تولید ۶۱۲ هزار تن در سالی که جهش تولید نامگذاری شده، این شعار را به معنای واقعی محقق کرده است.

 

 

علیزاد شهیر در خصوص توسعه بازارهای صادراتی گفت: بر اساس پیش بینی ها و برنامه ریزی های انجام شده، رشد ۵۰ درصدی صادرات نسبت به سال قبل که در مجموع ۳۱ هزارتن صادرات بود، در ۹ ماه سال توانستیم بیش از ۴۵ هزارتن صادرات را داشته باشیم که این میزان تا پایان سال روندی صعودی خواهد داشت.

عضو هیات مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب افزود: همچنین قراردادهای خوبی نیز با بازارهای هدف از جمله در کشور عراق منعقد شده که در حال اجرایی شدن است؛ از این رو خواستار حمایت بیشتر دولت در امر تسهیل صادرات هستیم.

این گزارش حاکیست: مجتمع فولاد صنعت بناب در سال جاری متوازن با افزایش تولید، در بازارهای داخلی و خارجی نیز حضور پررنگی را تجربه کرده و به دلیل برخورداری از خطوط نورد متعدد و تولید محصولی کیفی به عنوان برندی خوشنام در داخل و خارج از کشور از استقبال خوبی برخوردار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.