کد خبر : 5580
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 5:41

افزایش ۵ درصدی عرضه ورق قلع اندود فولاد مبارکه در ده ماهه امسال

افزایش ۵ درصدی عرضه ورق قلع اندود فولاد مبارکه در ده ماهه امسال
Print Friendly, PDF & Email

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: به نظر می رسد استفاده شرکت های تولیدکننده روغن نباتی و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی از بسته بندی های دیگر دلیلی به غیر از عرضه ورق قلع اندود دارد، زیرا عرضه این محصول نسبت به سال قبل رو به افزایش بوده و حتی بخشی از تولیدات ورق قلع اندود در انبار شرکت های تولیدکننده دپو گردیده است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , محمد تاج میرریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین در مورد عرضه ورق قلع اندود به بازار گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ده ماهه سال جاری ۸۸۳۸۰ تن ورق قلع اندود به بازار عرضه نموده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۸۳۷۷۰ تن)، ۵ درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: از نظر قیمت نیز همواره قیمت ورق قلع اندود داخلی کمتر از قیمت های جهانی این محصول بوده است و فولاد مبارکه به منظور حمایت از تولیدکنندگان قوطی های بسته بندی مواد غذایی از جمله حلب روغن و قوطی کنسرو و رب گوجه فرنگی، محصولات قلع اندود را همواره با اعتبار اسنادی مدت دار عرضه نموده است.

مدیر فروش داخلی مجتمع فولااد مبارکه با بیان این مطالب گفت: در دو عرضه اخیر فولاد مبارکه، تناژ معامله شده ورق قلع اندود در بورس کالا کمتر از تناژ عرضه بوده است، به طوری که در تاریخ ۹۹/۱۰/۲۲  فولاد مبارکه ۳۵۰۰ تن ورق قلع اندود عرضه نمود که ۱۹۵۰ تن از آن معامله شد و در تاریخ ۹۹/۱۱/۶  نیز ۴۵۰۰ تن ورق قلع اندود عرضه که ۴۱۵۰ تن خریداری گردید. بنابراین به نظر می رسد استفاده شرکت های تولیدکننده روغن نباتی و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی از بسته بندی های دیگر دلیلی به غیر از عرضه ورق قلع اندود دارد، زیرا عرضه این محصول نسبت به سال قبل رو به افزایش بوده و حتی بخشی از تولیدات ورق قلع اندود در انبار شرکت های تولیدکننده دپو گردیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.