کد خبر : 5638
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 17:05

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت:

قطعه سازی کروز در داخلی سازی قطعات پیش رو است

قطعه سازی کروز در داخلی سازی قطعات پیش رو است
Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: شرکت کروز با پیش رو بودن در داخلی سازی بسیاری از قطعات خودرو هم اکنون به یکی از بزرگترین تامین کنندگان قطعات خودرو مبدل شده است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , گروه قطعه‌سازی کروز با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود در زمینه بومی سازی قطعات خودرو در راستای رونق تولید و توسعه صنعت قطعه‌سازی در سال جهش تولید در پانزدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو حضور یافت.

شرکت کروز که در حال حاضر بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین واحد تولیدی قطعات خودرو در کشور محسوب می‌شود، با تکیه بر دانش بومی و به‌کارگیری از مهندسان ایرانی توانسته در زمینه داخلی‌سازی قطعات الکترونیکی نظیر ECU، ACU و… به خودکفایی برسد و نیاز‌های خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد.

می توانیم نمود نهضت ساخت داخل را در نمایشگاه قطعات خودرو ببنیم در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو سهیل معمار باشی مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت با حضور در غرفه کروز در خصوص ارزیابی از نمایشگاه ذکر شده گفت: شرکت های بزرگی در نمایشگاه حضور دارند و توانمندی های خود را عرضه کردند و می توانیم نمود نهضت ساخت داخل که از سال گذشته شروع کردیم را ملاحظه کنیم.

وی در خصوص توانمنی های کروز و عرضه آن در نمایشگاه قطعات و لوازم ومجموعه های خودرو گفت: شرکت کروز قدم های خوبی در حوزه قطعه سازی برداشته است، این شرکت قطعه سازی در تولید بسیاری از قطعات از جمله قطعات الکترونیکی، ایربگ، چراغ های خودرو و…. پیشرو است.

معمارباشی تصریح کرد: به بیانی دیگر، زمانی در تامین این قطعات مشکل داشتیم اما هم اکنون کروز با اقدامات قابل تقدیر توانسته بسیاری از این قطعات را داخلی سازی کند و به یکی از بزرگترین تامین کنندگان قطعات خودرو مبدل شود. مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت به افتتاح مرکز تحقیقات و نوآوری کروز اشاره و خاطرنشان کرد: با سرعت و جهش کروز در بخش های تحقیق و توسعه چشم انداز و آینده روشنی برای این شرکت قطعه سازی متصور هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.