کد خبر : 5706
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 9:03

ویرایش و بازنگری ۲۸ هزار استاندارد تعمیراتی

ویرایش و بازنگری ۲۸ هزار استاندارد تعمیراتی
Print Friendly, PDF & Email

علیرضا رستگار، تکنسین تعمیرات پیشگیری ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه، از ویرایش و بازنگری ۲۸ هزار استاندارد تعمیراتی در ریخته‌گری این شرکت خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , وی ارتقای کارایی و اثربخشی خدمات تعمیرات و نگهداری (نت) مشتمل بر پارامترهای اصلاح، بازنگری و ایجاد استانداردهای تعمیراتی، پروژه‌های بهینه‌سازی تعمیرات پیشگیری (PMO)، پروژه‌های مدیریت تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) و آنالیزهای تحلیل خرابی (RCA) را از اهداف سالانۀ دفاتر فنی شرکت دانست و گفت: تحقق هریک از پارامترهای ذکرشده مرهون تلاش و پیگیری‌های مستمر کارکنان دفاتر فنی نواحی و واحدهای تعمیراتی ذی‌ربط است.

رستگار افزود: با توجه به اقدامات انجام‌شده و گزارش‌های موجود، دفتر برنامه‌ریزی و کنترل فرایند نت ریخته‌گری مداوم در سه‌ماهۀ متوالی جاری در سال ۱۳۹۹ موفق شد نمرۀ کامل را که هرماهه توسط واحد PEX ارائه می‌شود کسب کند.

وی با اشاره به اینکه سرانۀ تعمیراتی کل شرکت برای یک سال، حدود ۱۰ هزار مؤلفۀ استاندارد است، گفت: در ۴ ماه اخیر بالغ‌بر ۲۸ هزار استاندارد بازنگری و ویرایش شده و اختلاف ۲۰۰ درصدی ماهانۀ این پارامتر نسبت به سرانۀ کل شرکت نشان‌دهندۀ تلاش یکایک کارشناسان کنترل فرایند نت واحد ریخته‌گری (۰۸) است که با حمایت‌های مدیریت ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و همکاری مستمر کلیۀ واحدهای تعمیراتی واحدهای ۰۸ و ۲۸ به تحقق پیوسته است.

وی در تشریح این دستاورد گفت: این امر سبب کاهش خرابی‌ها و توقفات اضطراری، افزایش تولید و واقعی شدن نفرساعت تعمیراتی شده و شایسته است در این زمینه، از حمایت‌ها و زحمات مدیریت، رؤسا، کارشناسان و کارکنان واحدهای تعمیراتی ریخته‌گری که در تحقق این مهم مساعدت کردند، تشکر و قدردانی کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.