کد خبر : 5709
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 9:12

احداث یک باب مدرسه با مشارکت شرکت ورق خودرو در دستور کار

احداث یک باب مدرسه با مشارکت شرکت ورق خودرو در دستور کار
Print Friendly, PDF & Email

طی نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، امام‌جمعه و فرماندار شهرستان بروجن برگزار شد، احداث یک باب مدرسۀ شش‌کلاسه در شهر سفیددشت با مشارکت شرکت ورق خودرو و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , در این جلسه، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعۀ شهرستان بروجن گفت: مردم باید از اقدامات عام‌المنفعه و ارزشمند شرکت ورق خودرو مطلع شوند.

وی در ادامه شناسایی مشکلات صنعت و حمایت حداکثری از بنگاه‌های اقتصادی را مورد تأکید قرار داد.

در ادامۀ این دیدار، مسعود ملکی، فرماندار شهرستان بروجن، رویکرد مدیریت شرکت ورق خودرو در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی و توسعۀ منطقه را مفید و مؤثر خواند و افزود: درایت و تجارب عالی مدیریت این شرکت حرکتی نوین را در زمینۀ اشتغال‌زایی و توسعۀ منطقه آغاز کرده است.

خدمت به مردم در قالب مسئولیت‌های اجتماعی ادای دین است

این گزارش حاکی است مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری نیز خدمت به مردم شهرستان بروجن را در چارچوب انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ادای دین به مردم منطقه دانست.

وحید میرزایی با تأکید بر اینکه شرکت ورق خودرو یکی از ارکان استقلال صنایع خودروسازی و بی‌نیاز شدن این صنعت از واردات ورق‌های گالوانیزۀ خودرویی است، تصریح کرد: ادامۀ روند روبه‌رشد شرکت، خدمت به مردم و توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی از اهداف کلیدی شرکت است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.