کد خبر : 5721
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 5:12

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران:به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران:به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
Print Friendly, PDF & Email

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ا… دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، متن پیام به این شرح است:

طلیعه چهل و دومین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی را به روح پر فتوح امام راحل عظیم الشان(ره)، رهبر معظم و فرزانه انقلاب مدظله‌العالی، شهدای گرانقدر انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم و شهیدان حوزه سلامت، خدمتگزاران به نظام مقدس و عموم مردم فهیم و شریف ایران سرافراز، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انقلاب عظیم ایران اسلامی جوشش و خروش ملتی به درد آمده از ظلم و طاغوت و خسته از استبداد و استعمار بود که به ندای حق طلبی، آزادی و آزادگی پیر جماران لبیک گفته و همچون رودی خروشان آوای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را با نغمه‌ای دل‌انگیز، در زمستانی سرد و پهنه‌ای خشکیده و خفته در غم، سر دادند. نوایی خوش که بهار مبارک و فرخنده را برای ملتی محصور در چنگال ظلم و طاغوت، به ارمغان آورد.

این انقلاب با تمام ابعاد و زوایایش حاصل سال‌ها رنج و محنت، مبارزه، تبعید، اسارت و شهادت بود؛ انقلابی که با رهبری مبارزی نستوه و رها از قیود به ثمر نشست و نهالی که امام خمینی(ره) در چهل و دو سال پیش کاشتند و مردم آزاده با خون پاک آن را آبیاری نمودند، اینک درختی تنومند و پرثمر شده که مردم شهید پرور در سایه سار آن با امنیت و آزادگی زندگی می‌کنند.

در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب، غریو دستاوردها و نمایش شکوه و عظمتش به چشم جهانیان این فرصت را مهیا ساخته تا یک بار دیگر مردم آزاداندیش کشورمان یکصدا و متحد در تجدید میثاق با آرمان های بلند امام و شهدا، نوای حمایت از انقلاب در گستره جهان سر دهند.

در این هنگامه بر ماست که به نحوی از انحاء حامی انقلاب و پیرو اندیشه های رهبر معظم انقلاب باشیم. انقلابی که با خون شهدا به پیروزی رسید اینک با اندیشه های متعالی تمامی اقشار جامعه می‌تواند بیش از پیش به سوی تعالی گام بردارد. ان‌شاءالله
بار دیگر ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب عظیم اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و پیشگامی و برای مردم فهیم و شهید پرور ایران اسلامی، سلامتی و بهروزی مسألت دارم.
  اسماعیل لله‌گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.