کد خبر : 6131
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 9:48

مشارکت بانک رفاه کارگران در پویش مردمی حمایت از آموزش رایگان کودکان کار

مشارکت بانک رفاه کارگران در پویش مردمی حمایت از آموزش رایگان کودکان کار
Print Friendly, PDF & Email

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در پویش مردمی “خورشید برکت” مشارکت کرد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک به همراه مجید مجیدی کارگردان مشهور کشور از دبستان خیریه کودکان کار صبح رویش در منطقه شهید هرندی بازدید و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، هدایای بانک را به مسئولان این مدرسه اهدا کرد.

فرهی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این بازدید گفت: این پویش با هدف فراهم کردن زمینه آموزش رایگان کودکان کار راه اندازی شده است و اگر الگوی آموزشی مدارس خیریه کودکان کار صبح رویش در مجموعه نظام آموزشی کشور پیاده سازی شود، می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران علاوه بر مشارکت در این پویش، با تأسیس مدرسه در مناطق محروم، اهدای تبلت و وسایل آموزشی تلاش می کند بستر آموزش رایگان برای دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم را فراهم کند.

گفتنی است، مدارس خیریه کودکان کار صبح رویش دارای ۷ مرکز آموزشی در منطقه ۱۲ و یک خانه کودک در منطقه ۱۵ تهران است و بخشی از فیلم “خورشید” مجید مجیدی که با موضوع کودکان کار و با بهره برداری از فضای آموزشی و نقش آفرینی کودکان این مدارس ساخته شده است، به زودی اکران می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.