کد خبر : 616
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 16:30

سهامداران خساپا منتظر خبرهای خوب باشند

سهامداران خساپا منتظر خبرهای خوب باشند
Print Friendly, PDF & Email

موضوع افزایش سرمایه یکی از خبرهای خوبی است که می تواند برای فعالان بازار سرمایه همیشه جذاب باشد. افزایش سرمایه سبب خواهد شد تا بسیاری از شرکتها با تجدید قوا در بخش نقدینگی چالشهای خود را برطرف کنند به اضافه ی اینکه شاهد افزایش قیمت سهام آنها نیز خواهیم بود

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از  نبض بازار ، موضوع افزایش سرمایه یکی از خبرهای خوبی است که می تواند برای فعالان بازار سرمایه همیشه جذاب باشد. افزایش سرمایه سبب خواهد شد تا بسیاری از شرکتها با تجدید قوا در بخش نقدینگی چالشهای خود را برطرف کنند به اضافه ی اینکه شاهد افزایش قیمت سهام آنها نیز خواهیم بود. در اکثر مواردی که افزایش سرمایه رخ می دهد یکی از اتفاقات هیجان انگیز آن افزایش قیمت سهمی است که در اختیار افراد زیادی قرار دارد و به به واسطه ی این موضوع خواهند توانست با خرید حق تقدم از این موضوع نهایت استفاده را ببرند. آنچه که بعد از افزایش سرمایه البته برای سهامداران عمده ی شرکت جزو موارد با اهمیت است افزایش توان حاصل از ورود نقدینگی است که باعث خواهد شد شرکتهایی که به هر دلیلی با مشکلات مالی روبرو هستند تا حدود زیادی آن را مرتفع کنند. نماد خساپا که متعلق به گروه خودروسازی سایپا است به تازگی خبر افزایش سرمایه اش رسیده و این مسئله برای بسیاری از فعالان بازار سرمایه میتواند جذاب باشد.

این افزایش سرمایه از مبلغ ۳۹,۲۶۶,۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۱۵,۸۱۵,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار سرمایه و خروج از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت ارائه انجام می گیرد.

لازم به ذکرست که این اتفاق سرمایه ی شرکت را ۴۵۰ درصد افزایش خواهد داد و در نتیجه باید منتظر بود و دید خساپا که بعد از این افزایش سرمایه در چه جهتی حرکت خواهد کرد.

گروه خودروسازی سایپا که طی روزهای گذشته تولیدات خود را افزایش داده و شاهد رونمایی از خودروی شاهین ( رهام ) توسط آنها بودیم احتمالا خواهد توانست تا اواسط سال آینده درصد بسیار زیادی از زیان انباشته ی خود را جبران کند و اقدام به سودآوری داشته باشد. در چند وقت گذشته نماد خساپا جزو سهمهای تأثیر گذار در شاخص بوده و حالا در یک قدمی اتفاقی است که می تواند تحولات مثبت زیادی را برایش رقم بزند. موضوع این افزایش شرکت که به تأئید حسابرس رسیده حالا منتظر موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار است. خبرهای مربوط به گروههای خودرویی در چندماه گذشته همواره برای تریدرها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده زیرا لیدر بازار در چند اخیر گروههای خودرویی بودند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.