کد خبر : 6319
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 - 12:52

از هدا گابلر تا گاندو

از هدا گابلر تا گاندو
وحید رهبانی بازیگر نقش محمد در سریال گاندو در سال ۱۳۸۲ به دنیای سینما با فیلم سینمایی “دوئل” وارد شد.
Print Friendly, PDF & Email

وحید رهبانی در سال ۱۳۸۹ به شدت حاشیه ساز بود. او تئاتری به نام “هدا گابلر” را روی صحنه برد که با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد و در نهایت این نمایش توقیف شد. نویسنده نمایش ” هدا گابلر ” هنریک ایبسن می باشد که عمده موضوع آن ‏حول شخصیت یک زن هوسران استوار شده که با اینکه ‏شوهر دارد با یک قاضی دوست شده و با وی رابطه برقرار می کند .

 

 

این نمایش توسط بعضی از خبرگزاری ها مانند کیهان و فارس به اباحه‌گری ، ابتذال ، عادی‌‌ساز‌ی چند شوهری ، اختلاط زن و مرد و استفاده از نمادهای یک فرقه انحرافی، بردگی جنسی و … متهم شد و عکس های حاشیه سازی که از این نمایش منتشر شد در نهایت منجر به توقیف این نمایش شد.

 

 

پس از این نمایش روزنامه کیهان وحید رهبانی را به تبلیغ بردگی جنسی و فراماسونری تبلیغ کرد و حتی عده ای و وحید رهبانی را تحت حمایت سازمان سیا آمریکا نامیدند!

 

 

تصاویر و صحنه هایی باعث توقف هدا گابلر شد

 

از حاشیه های دیگر وحید رهبانی می توان به همکاری او با “نشریه چکاوک هفته” در سال ۱۳۷۸ نام برد که مسئولین این نشریه از طرف روزنامه کیهان با عنوان عضوی از اعضای فرقه ضاله بهائیت معرفی شده اند!

 

 

وحید رهبانی سال هاست در کشور کانادا زندگی می کند و حتی تحصیلات تکمیلی اش را در دانشگاه یورک واقع در تورنتو ، انتاریو ، کانادا انجام داد .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.