کد خبر : 6345
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 12:53

ختمی که مانند شروع است

ختمی که مانند شروع است
حمید باقری درمنی معروف ه سلطان‌قیر از مفسدین اقتصادی بود که در سال 97 اعدام شد مراسم ختم حمید باقری درمنی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

در مراسم ختم درمنی افراد شناخته شده ایی وجود نداشت و میزبانان سفره‌ای در رستوران برج لیدوما برای مهمانان پهن کرده بودند.

 

 

مجری مراسم در اول مراسم تاکید کرد که بعد از مراسم حاضرین به رستوران {سوپر لوکس} لیدوما در رو به روی مسجد مراجعه کنند، سفره احسانی از سوی بازماندگان حمید باقری درمنی پهن شده است.

 

صاحبان عزای این مراسم، ۴ برادر باقری درمنی و خانواده همسرش (مشفقی) تشکیل می‌دادند که البته مجید باقری درمنی یکی از برادران حمید باقری درمنی نیز در این مراسم حاضر نبود.

 

در میان تاج گل‌ها؛ دسته گل بزرگی از سوی همسایگان و اهالی برج صحرا تقدیم شده بود. برج صحرا از معروف‌ترین برج‌های خیابان فرشته است که باقری درمنی در آنجا ساکن بوده و هر واحد آن، قیمت‌های نجومی دارد.

 

 

در مجلس ختم قاری قرآن آیاتی از سوره یاسین را خواند و مجری مراسم هم از دل نبستن به دنیا گفت و از وفا کردن مال دنیا به آدمیزاد! « هنگامی که فرشته مرگ درب خانه آدم را می زند نگاه نمی‌کند که تو ثروتمندی و یا مستمند.»روحانی مراسم اما در میان صحبت‌هایش به کیفیت عقوبت الهی هم اشاره ‌کرد و از عشق و علاقه خداوند برای بخشیدن بندگانش گفت و از جزایی که بندگان باید بابت حق الناس بپردازند.

 

 

روحانی مراسم ختم باقری درمنی می‌گفت: به هیچ فردی برای مال دنیا و ثروتش به کسی احترام نگذارید و از او نترسید، چرا که تنها هیچی که ارزش احترام دارد انسانیت است و فردی که درست زندگی می‌کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.