کد خبر : 6441
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 9:05

صرفه‌جویی ۱۵۵ هزار مترمکعبی آب و ثبت رکوردی جدید در ناحیه نورد گرم

صرفه‌جویی ۱۵۵ هزار مترمکعبی آب و ثبت رکوردی جدید در ناحیه نورد گرم
Print Friendly, PDF & Email

رئیس گروه فنی ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه از موفقیت تلاشگران ناحیه نورد گرم و ثبت رکوردی جدید در کاهش مصرف آب در این ناحیه خبر داد و گفت: این موفقیت بزرگ در شرایط سخت بیماری کووید ۱۹ با تلاش و همدلی همکاران ناحیه نورد گرم و در راستای تحقق اهداف سازمانی با صرفه‌جویی ۱۵۵ هزار مترمکعب آب در سال ۹۹ به دست آمده است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , فرزاد فرهادی تصریح کرد: رکورد قبلی مصرف آب نورد گرم مربوط به سال ۱۳۹۷ و به مقدار ۰.۲۵ مترمکعب به ازای هر تن تولید کلاف گرم بود که این رکورد در سال ۱۳۹۹ تا مقدار ۰.۲۲ مترمکعب به ازای هر تن تولید کلاف گرم کاهش یافت و صرفه‌جویی ۱۵۵ هزار مترمکعبی آب حاصل شد.

وی در ادامه به اقدامات صورت‌ گرفته در جهت کنترل و کاهش مصرف آب که همواره جزو اهداف مهم ناحیه نورد گرم بوده است، اشاره کرد و گفت: بهبود شبکه توزیع آب، بهبود تجهیزات پوسته‌شویی بار و ورق، کنترل مستمر فرایند خنک‌کاری ورق، بهینه‌سازی و کنترل دمای آب ورودی، اجرای دقیق روتین‌های نگهداری و تعمیرات ازجمله این اقدامات است.

رئیس گروه فنی ناحیه نورد گرم در پایان دست‌یابی به این دستاورد مهم را به تمامی همکاران و ذی‌نفعان گروه فولاد مبارکه تبریک گفت و  از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، مدیریت ناحیه و زحمات بی‌دریغ کلیه همکاران ناحیه نورد گرم و پشتیبانی و سایر نواحی که در کسب این موفقیت همکاری داشتند، تشکر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.