کد خبر : 647
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1398 - 18:28

خدمات رایگان سایپا برای پزشکان و پرستاران خط مقدم مقابله با کرونا

خدمات رایگان سایپا برای پزشکان و پرستاران خط مقدم مقابله با کرونا
Print Friendly, PDF & Email

گروه خودروسازی سایپا با هدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های جامعه پزشکی و پرستاری در زمینه مقابله با کرونا در سراسر کشور، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از سایپانیوز، این گروه خودروسازی قصد دارد تسهیلاتی در زمینه خدمات پس از فروش محصولات خود به پزشکان و پرستاران فعال در بخش های مقابله با کرونا ارائه دهد.

براین اساس، پزشکان و پرستارانی که در بیمارستان‌های ارائه‌دهنده خدمات درمانی مقابله با کرونا مشغول به خدمت‌ هستند، می توانند با ارائه کارت شناسایی و پرسنلی بیمارستان‌های مذکور به نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور نسبت به دریافت خدمات ویژه و رایگان این طرح اقدام کنند.

در ارائه این تسهیلات اجرت انجام سرویس‌های دوره‌ای و نیز تعمیرات محصولات گروه خودروسازی سایپا برای مشمولان این طرح رایگان خواهد بود. همچنین با توجه به محدودیت‌های زمانی برای این عزیزان، پذیرش و ترخیص در نمایندگی‌ها و ارائه خدمات، بدون تعیین وقت قبلی و با اولویت ویژه انجام خواهد شد.

علاوه بر این، در صورت نیاز به حمل خودرو به نمایندگی‌های سایپا نیز خدمات امدادی حمل برای این جهادگران عرصه سلامت، رایگان خواهد بود.

پزشکان و پرستاران فعال در بیمارستان‌های ارائه کننده خدمات مقابله با کرونا برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از تسهیلات این طرح می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند یا با تلفن سراسری امدادخودرو سایپا به شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.