کد خبر : 6865
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 4:49

کاهش سفرها در تعطیلات/ادامه محدودیت‌ها تا ۱۲ ظهر امروز

کاهش سفرها در تعطیلات/ادامه محدودیت‌ها تا ۱۲ ظهر امروز
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: میزان سفرهای هموطنان نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته (سال ۹۸ و ۹۹) کاهش چشمگیری داشته و مردم نهایت همکاری را در رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, سرهنگ احمد شیرانی ضمن قدردانی از هموطنان در رعایت قوانین مرتبط به محدودیت های ترافیکی افزود: سال های گذشته در چنین ایامی بسیاری از جاده های کشور بویژه جاده های منتهی به شهرهای شمالی و زیارتی قفل می شد و بسیاری از هموطنان در کنار جاده ها چادر می زدند اما امسال میزان سفرها بسیار کاهش داشته و محدودیت های اعمال شده مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: البته عده ای نیز به رعایت این دستورالعمل ها بی توجه بودند که تخلفات آنها توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلفات به ثبت رسید.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در همه گروه‌های رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداداه آغاز و تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی همچنان به این شهرها ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و همچنین تیم های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا، براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در همه گروه‌های رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه اعمال شد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۱۲۲ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۱ هزار و ۶۳ نفر رسید.

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.