کد خبر : 7018
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 6:39

نیکزاد: دولت نتوانست جلوی ۱۵۰هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی را بگیرد/ مردم از سوء‌مدیریت رنج می‌برند

نیکزاد: دولت نتوانست جلوی ۱۵۰هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی را بگیرد/ مردم از سوء‌مدیریت رنج می‌برند
گروه استان‌ها ـ رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی گفت: مخالفتی با برجام نداریم بلکه موافق عزت، اقتدار و منافع مردم هستیم.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده,  علی نیکزاد شامگاه شنبه در اجتماع بزرگ مردم گیلان در حمایت از آیت‌الله رئیسی در پیاده‌راه فرهنگی شهرداری رشت اظهار داشت: استان گیلان به‌برکت وجود مردمانی بزرگ جزو پیشتازان انقلاب بوده و علمایی بزرگ تقدیم جامعه کرده است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی با اشاره به نقش ویژه مردم گیلان در شکل‌گیری نهضت بزرگ اسلامی تصریح کرد: مردم گیلان، هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کردند و در سال ۸۸ نیز یک روز زودتر از سایر استان‌ها حماسه ۸ دی را رقم زدند.

نیکزاد با بیان اینکه گیلان غنی‌ترین استان از لحاظ محصولات کشاورزی، تولید ماکیان، کشت مکانیزه برنج و تنوع محصولات کشاورزی است اما با معضل بیکاری و آلودگی‌های زیست‌محیطی روبه‌رو است افزود: در طول این سال‌ها بعضی‌ها برای خدمتگزاری به مردم و آرمان‌ها مسئولیت گرفتند اما اقدام انقلابی انجام ندادند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم شناخت دولت مستقر از ظرفیت کشور به‌لحاظ منابع و ظرفیت‌های بسیار گفت: بعضی‌ها تحریم را بهانه کردند در صورتی که تحریم نمی‌تواند همه عوامل زندگی را تحت‌الشعاع قرار دهد و سوءمدیریت‌ها و تعارض منافع باعث شد که با صف‌های طولانی مرغ روبه‌رو بودیم و حتی برای مرغ قرارگاه زدند.

وی با بیان اینکه دولت خلق ثروت نکرده و فضای کسب و کار را بهبود نداده است تصریح کرد: دولت نتوانست جلوی ۱۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی را بگیرد و یا ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی را به‌جای اینکه به‌سمت استخراج گاز و سرمایه‌گذاری هدایت کنند به‌سمتی هدایت کردند که در نتیجه آن افزایش تورم بود.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی بیان کرد: مخالفتی با برجام نداریم اما موافق عزت، اقتدار و منافع مردم هستیم؛ پس از برجام قرار بود کارهای بزرگ انجام گیرد و صادرات کنند اما توان هسته‌ای را کاهش دادند و چک‌ دشمن نقد شد اما وقتی زمان نقد چک ایران رسید، چک خالی بود.

نیکزاد با ابراز اینکه “رهاشدگی در فرهنگ را شعار خود قرار دادند و در پی آن جوانان امروز از مسکن و ازدواج فاصله گرفته‌اند” تصریح کرد: ما معتقدیم رئیس دولت و اعضای دولت آینده باید از سلامت فکری، اعتقادی و اجتماعی برخوردار و تابع ولایت باشند و خدمت به مردم را وظیفه خود بدانند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه کسانی که در دستگاه‌های اجرایی و ادارات پُست و مسئولیت می‌گیرند باید بدانند که این کشور، اقتدار، عظمت و جمهوری اسلامی متعلق به مردم است و عدالت در همه زمینه‌ها باید محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: با وجود همه تلاش‌هایی که برای توسعه استان گیلان انجام شده است اما این استان همچنان با چالش‌هایی همچون مشکلات زیست‌محیطی ناشی از پسماندها روبه‌رو است که یکی از چالش‌های بزرگ کشور است.

محمد دوستار تصریح کرد: تعطیلی گسترده کارخانجات، عدم بهره‌برداری مناسب از جنگل و دریا، عدم تکمیل زیرساخت‌ها، عدم تکمیل راه‌آهن و اتصال آن به آستارا، عدم حمایت از اقتصاد روستایی و روی آوردن به مشاغل کاذب از جمله چالش‌های استان گیلان است.

وی با بیان اینکه شرایط موجود نیاز به تحول دارد خاطرنشان کرد: برای تحول نیاز به مردی از جنس تحول داریم؛ کسی که کارنامه‌های درخشانش گویای تحول باشد و آیت‌الله رئیسی این کارنامه درخشان را دارد و باید در ۲۸ خرداد ماه با انتخاب اصلح و رأی قاطع رئیس جمهور کشور را انتخاب کنیم.

 

 

منبع:تسنیم

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.