کد خبر : 7138
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 - 19:55

طبق منویات مقام معظم رهبری با سیاه نمایی ها و کاهش امید مقابله می کنیم

طبق منویات مقام معظم رهبری با سیاه نمایی ها و کاهش امید مقابله می کنیم
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه: ممکن است با سیاه نمایی، به کاهش امید و خودباوری دامن زده شود اما ما در شرکت فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مقابله کنیم و اجازه نخواهیم داد دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه و ماحصل تلاش کارگران و کارکنان این شرکت دست مایه حواشی و نیات پلید حاشیه سازان شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، ظهر سه شنبه (۲۵ خردادماه) و به مناسبت دهه کرامت، مراسم اهداء ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مبارکه با مساعدت شرکت فولاد مبارکه با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه مبارکه،کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، پروین صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، اصغر هدایت، فرماندار شهرستان، محسن عزیزخانی، جانشین سپاه و مقاومت بسیج شهرستان مبارکه و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه برگزار شد.

در این مراسم  هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ضمن تبریک هفته کرامت و تشکر از کمیته امداد شهرستان مبارکه در سهیم شدن اقدام خیر این شرکت اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه از بدوتاسیس تاکنون همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور امیدآفرینی در جامعه به ایفای مسئولیت های اجتماعی پرداخته است.

تحت الشعاع قرارگرفتن دستاوردها با هیاهوی رسانه ای

وی افزود: متاسفانه برخلاف تاکیدات و منویات رهبری، دستاوردهای بزرگترین واحد صنعتی کشور با تخریب و پناه آوردن به حواشی در قالب انتشار تیزر و کلیپ و هیاهوی رسانه ای تحت الشعاع قرار گرفته است.

نباتی نژاد با استناد به فرمایشات رهبری که از جهش تولید در صنعت فولاد یاد کردند، گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از دریافت مجوز واکسن ایرانی کرونا و ثبت رکوردهای متعدد در تولید آنچنان که شایسته است برجسته نمی شود؛ این درحالی است که اگر دیگر کشورها به این موفقیت ها دست می یافتند با موج رسانه ای در جامعه بازتاب مثبت پیدا می کرد.

اجازه نمی دهیم با سیاه نمایی دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه زیر سوال برود

وی افزود: ممکن است با سیاه نمایی، به کاهش امید و خودباوری دامن زده شود اما ما در شرکت فولاد مبارکه سعی کردیم با این نگاه مقابله کنیم و اجازه نخواهیم داد دستاوردهای ملی و اعظم شرکت فولاد مبارکه و ماحصل تلاش کارگران و کارکنان این شرکت دست مایه حواشی و نیات پلید حاشیه سازان شود.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر مولفه هایی نظیر امیدآفرینی و ایفای مسئولیت اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: با شیوع کرونا، این شرکت در قالب کمک های مومنانه به یاری جامعه شتافت و امیدواریم آنان که درصدد تخریب دستاوردهای این شرکت هستند، مستند صحبت کنند.

 حواشی ما را از مسیر تحقق شعار سال و منویات رهبری دور نخواهد کرد

وی هرگونه توهین و نیت سوء به موفقیت های شرکت فولاد مبارکه را نکوهش کرد و گفت: اجازه نخواهیم داد حواشی، ما را از مسیر تلاش برای تحقق شعار سال و منویات رهبری دور کند و از تمام مسئولان که ما را مورد حمایت قرار می دهند تشکر می کنیم.

۲۸ خرداد در فولاد مبارکه یک روز تاریخی را رقم خواهیم زد

وی در پایان با اشاره به حضور حداکثری کارکنان فولادمبارکه در حماسه ای دیگر افزود: ۲۸ خردادماه، صندوق رای در شرکت فولاد مبارکه دایر شده است تا همکاران تلاشگر ما در این شرکت با مشارکت پرشور خود، روز تاریخی را رقم زنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.