کد خبر : 7231
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 9:27

کرونا جان ۱۱۱ ایرانی دیگر را گرفت / ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر نارنجی

کرونا جان ۱۱۱ ایرانی دیگر را گرفت / ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر نارنجی
دکتر سیماسادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، بهبودیافتگان و جانباختگان از کرونا را تا امروز سی ام خرداد ماه 1400 اعلام کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون ۴ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۵۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸ دُز رسید گفت: از دیروز تا امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۴ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۹۵ هزار و ۱۳۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۹۶۵ نفر رسید ادامه داد: خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۷۴۸ هزار و ۳۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.سه هزار و ۲۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

دکترلاری تاکید داشت : تا کنون ۲۲ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۳۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.