کد خبر : 7285
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 9:14

عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در مناطق کم برخوردار لرستان آغاز شد

عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در مناطق کم برخوردار لرستان آغاز شد
آیین کلنگ زنی دو مدرسه در روستاهای مگسان سفلی بخش اشترینان از توابع شهرستان بروجرد و بگ وردی علیا بخش خاوه از توابع شهرستان دلفان با حضور مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس و جمعی از مقام‌های محلی برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، عملیات اجرایی این دو واحد آموزشی با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال اغاز شده که اعتبار این پروژه توسط بانک گردشگری تامین شده است.

با آغاز عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در مناطق کم برخوردار استان لرستان، آهنگ احیای مدارس مناطق محروم این استان با حمایت بانک گردشگری نواخته شد.

فائض فرخی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) ابزار امیدواری کرد: پروژه ساخت این آموزشگاه‌ها شهریور ماه سال جاری به پایان برسد و تا مهرماه آینده برای استفاده دانش آموزان آماده شود.

در این آیین، خرم‌آبادی معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس لرستان، امامان جمعه شهرستان‌های اشترینان و دلفان و همچنین جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) وابسته به گروه مالی گردشگری است و تمام فعالیت‌های انجام شده در بنیاد یاس طبق سیاست‌های هیات امنا گروه مالی گردشگری و حمایت بانک گردشگری صورت می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.