کد خبر : 7302
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 6:42

وحشت کشاورز با دیدن مار پیتون در زیر خودرو!

وحشت کشاورز با دیدن مار پیتون در زیر خودرو!
پنهان شدن مار پیتون غول پیکر در داخل خودرو موجب ترس و وحشت یک کشاورز تایلندی شد. این کشاورز که با خودروی خود به مزرعه رفته بود با دیدن این مار غول پیکر شوکه شد. این اتفاق در منطقه «کهلونگ یانگ» تایلند رخ داد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, این اتفاق زمانی رخ داد که «سانگوان راچاوونگ» ۵۰ ساله خودروی خود را در کنار بوته‌ها پارک کرده و برای آبیاری وارد مزرعه شده بود. آقای راچاوونگ پس از آنکه کارش به پایان رسید هنگام بازگشت به خانه متوجه مار پیتون ۲ متری‌ شد که آرام آرام وارد عقب خودروی او می‌شد. در حالی که در ابتدا او تلاش کرد با گرفتن دم مار آن را از خودرو بیرون بکشد، اما موفق به این کار نشد.

پس از ناپدیدشدن مار در عقب خودرو این کشاورز با مرکز امداد و نجات تماس گرفت و از آن‌ها کمک خواست. ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه‌ای را که ماموران تیم نجات این مار پیتون را از عقب این خودرو بیرون می‌کشند نشان می‌دهد.بنا به گزارش CH۷ تایلند این مار بدون آسیبی از داخل خودرو بیرون آورده شده و سپس توسط ماموران نجات در طبیعت رها شد. راچاوونگ در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی ضمن دشوار دانستن عملیات ماموران نجات گفت که مخفی شدن مار در عقب خودرو کار ماموران را سخت کرده بود. او گفت که فکر می‌کند این مار به دنبال یک جا و مکان راحت برای خود بود و به همین دلیل کف عقب خودروی او را انتخاب کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.