کد خبر : 793
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردین 1399 - 19:17

بارش باران در اغلب شهرها/ آسمان پایتخت دوم و سوم فروردین بارانی است

بارش باران در اغلب شهرها/ آسمان پایتخت دوم و سوم فروردین بارانی است
Print Friendly, PDF & Email

مدیر پیش‌بینی وهشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی تازه از امشب از غرب وارد کشور می‌شود، گفت: در یکی دو روز آینده در اغلب شهرها بارندگی داریم.

Print Friendly, PDF & Email

 به گزا رش با زتاب خبر صادق ضیائیان  در تشریح آخرین وضعیت کشور اظهار داشت: بعد از ظهر امروز یک فروردین با ورود سامانه بارشی تازه از شمال غرب بارش پراکنده در این مناطق آغاز خواهد شد.

وی افزود: روز شنبه دوم فروردین با تقویت این سامانه بارشی گستره فعالیت آن جنوب کشور و غرب را در برمی‌گیرد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سوم فروردین در اغلب مناطق کشور بارش باران خواهیم داشت اظهار داشت: بارش‌ها رگباری همراه با وزش باد شدید و رعد و برق خواهد بود و از بعد از ظهر سوم فروردین به تدریج از ابرها در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود.

ضیائیان افزود: روز دوشنبه ۴ فروردین این سامانه بارشی در سواحل خزر، شرق کشور و همچنین مرکز کشور فعال است . همچنین تا روز پنجم فروردین تا ششم فروردین در سواحل خزر بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی گفت: بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف است همچنین روزهای دوم و سوم فروردین بارش تگرگ در برخی مناطق جنوب کشور ارتفاعات زاگرس مرکزی و روز چهارم فروردین در مرکز و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز شنبه در شمال غرب و غرب سواحل خزر دمای هوا ۴ تا۸ درجه کاهش می‌یابد. روز یکشنبه در غرب و شمال کشور و روزهای دوشنبه وسه‌شنبه در شرق کشور با کاهش ۴ تا۸ درجه‌ای دما مواجه خواهیم بود.

ضیائیان گفت: فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد و زنجان با کمینه دمای صفر درجه سردترین مراکز استان خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز شنبه دوم فروردین نیمه ابری به تدریج با افزایش ابر وزش باد شدید و بارش پراکنده همراه خواهد بود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۷ و ۹ درجه است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز همچنین در پایتخت جهت باد، جنوب غربی و سرعت آن ۲۵ کیلومتر بر ساعت است. دید افقی در پایتخت امروز بیش از ۱۰ کیلومتر و نم نسبی ۱۳ درصد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.