کد خبر : 84
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 10:36

پیش‌فروش هفت محصول سایپا همچنان ادامه دارد

پیش‌فروش هفت محصول سایپا همچنان ادامه دارد
Print Friendly, PDF & Email

با وجود استقبال هموطنان از پیش فروش هفت محصول گروه خودروسازی سایپا، موسوم به “طرح هفت” ظرفیت تخصیص یافته به خودروهای هفت گانه این طرح همچنان باقی است و عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا همچنان ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر، به نقل از  سایپانیوز، معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان این مطلب، اظهار کرد: در “طرح هفت” هفت محصول گروه خودروسازی سایپا به مدت هفت روز به شکل پیش فروش عرضه می‌شود.

حسین کاظمی طرقی افزود: این طرح پیش‌فروش از روز پنجشنبه، پنجم دی ماه آغاز شده و با وجود استقبال هموطنان گرامی، ظرفیت تخصیص یافته به گونه‌ای است که تا پایان این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

کاظمی با بیان اینکه هفت محصول کوییک، کوییک.آر، ساینا، تیبا۲، تیبا صندوقدار، تیبا۲پلاس و وانت سایپا۱۵۱ در این طرح پیش فروش عرضه شده اند، افزود: به جز تیبا۲پلاس که در دی ماه ۹۹ تحویل خواهد شد، سایر محصولات در تابستان و پائیز سال آینده تحویل خریداران خواهند شد اما طبیعی است که هموطنانی که زودتر در این طرح ثبت نام کنند، می توانند زمان زودتری را برای تحویل محصولات خود برگزینند.

معاون فروش سایپا در پایان بر اینترنتی بودن این طرح فروش تاکید کرد و گفت: تمام مراحل ثبت نام در این طرح “صرفا” اینترنتی بوده و هموطنان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در آن می توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.