کد خبر : 2075
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 - 1:34

مافیا تکیه کلام نفوذ در صنعت خودرو

مافیا تکیه کلام نفوذ در صنعت خودرو
Print Friendly, PDF & Email

آنچه که از این اوضاع و احوال قابل استنباط است تخریب با کلیدواژه شفاف سازیست زیرا در بین متخصصین فعال در حوزه خودرو پروژه این افراد بدون نگاه کارشناسانه و تنها به دلیل برخی از تسویه حسابها صورت گرفته.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از نبض بازار ، رهبر انقلاب در بیانات سال جدید فرمودند در سال رونق تولید کارهای خوبی صورت گرفت اما کافی نبود. این مسئله بدون شک باید مورد واکاوی مسئولانی قرار گیرد که با هدف خدمت به اقتصاد و تولید کشور مناصبی را در اختیار دارند و باید از همه ظرفیتها در جهت کمک به اقتصاد کشور بهره ببرند اما در این بین چالشهایی قابل پیش بینی است که نباید از کنار آن ساده گذشت. مافیا تکیه کلام بسیاری از فعلان صنعت خودرو شده تکیه کلامی که گاهاً برای جبران ناکارآمدی برخی از مدیران این صنعت دیوار کوتاهیست که آن را بنا می کنند. نفوذ ادبیات مافیا در کلام برخی از مسئولین تا آنجه پیش رفته که با وجود شواهد و مستندات کافی از فعالیتهای تخریبی یک جریان خاص باز هم سعی در وارونه جلوه دادن حقیقت می کنند. افزایش اشتغال ، بومی سازی تولیدات و افزایش تولید که همگی در نهایت منجر به صرفه جوی های گسترده ای در قطعه سازی کشور شده همچنان کام برخی را تلخ می کند زیرا یا به دنبال اعمال نظرات طیف فکری خود در مهمترین زنجیره تولید خودروی کشور هستند و یا با وعده هایی روبرویند که باید از آنها رمزگشایی کرد. رفتار این افراد که از تقریبا ۲ سال پیش شروع به نفوذ کرد توأم بود با برخی از لفاظی های جنجالی مانند پشت پرده مافیا ، اختاپوسها قابل شکارند ، اسناد محرمانه و… که در ابتدا با هدف جذف مخاطب برای همراهی سریالی بود و در ادامه مشخص شد که تنها برای تخریب بخش مهمی از صنعت خودرو به  راه افتاده است. این حربه گویا جدیدترین پروژه نفوذ در صنعت کشور است.

اما چند پرسش در این باره و فعالیتهای این گروه می تواند به شفافیت ماجرا کمک بیشتری کند:

آیا زنجیره تولید خودرو که با ۲.۰۰۰ صنعت دیگر در ارتباط است تنها با وضعیت بغرنج در یک بخش روبروست؟

نشان دادن حجم بالایی از روابط عجیب و غریب در صنعت خودرو به زعم این افراد چطور از چشم نیروهای امنیتی پنهان مانده؟

چرا و به چه دلیلی از بازگو کردن سایر اتفاقات این صنعت امتناع شده آیا این کار نشان دهنده یک پروژه سفارشی نیست؟

آنچه که از این اوضاع و احوال قابل استنباط است تخریب با کلیدواژه شفاف سازیست زیرا در بین متخصصین فعال در حوزه خودرو پروژه این افراد بدون نگاه کارشناسانه و تنها به دلیل برخی از تسویه حسابها صورت گرفته زیرا در نمونه های بعدی فعالیت این افراد به خوبی مشخص شد که افراد و سازمانهای خاص با هدف خاص نشانه گیری می شوند که در گزارشات بعدی به آنها خواهیم پرداخت و تبعات رفتار آنها را بازگو خواهیم کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.