سرویس دهی مناسب مستلزم نیروهای متعد و متخصص است
یکی از مدیریتهای شعب فعال بانک ایران زمین در شمال کشور، مدیریت امور شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان است. این مدیریت با تعداد ۲۹ شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویسهای بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه میدهد.
به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان معتقد است که لازمه ارائه خدمت و سرویس دهی مناسب به مشتریان در گرو داشتن نیروهای متعهد و متخصص است و با همبستگی تمامی ظرفیتهای کارکنان به همراه خدمات و محصولات متنوع کلید موفقیت بانک بوده است.
سلیم بهرامی در جمع روسا و معاونین شعب خود آموزش همکاران در حین خدمت را گامی موثر در جهت معرفی هر چه بهتر خدمات بانک به مشتریان و افزایش کیفیت سرویس دهی بیان کرد و گفت: همکاران باید با برگزاری جلسات روزانه، اطلاعات خود را در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان به روز کنند و از آخرین دستورالعملهای بانک آگاه شوند.
برچسب ها :بانک ایران زمین ، خدمات بانکی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰