در سال ۱۴۰۱؛
بهمن موتور مقام نخست خدمات فروش را بدست آورد
به گزارش پشت پرده، شاخصهای اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستمهای ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روشهای متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو در ۴ حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.
بر اساس نمرات منتشر شده، بهمن موتور از نظر «وضعیت نظام مدیریتی شرکتها» نمره ۸۸ را از صد نمره بدست آورده که متوسط نمره شرکتهای خودروساز سبک در این شاخص ۵۸.۴ بوده است.
اختلاف فاحش نمره بهمن موتور، در این شاخص کیفیت نظام مدیریتی این شرکت را نشان میدهد.
از نظر «میزان رضایتمندی مشتریان» نیز بهمن موتور با کسب نمره ۸۸.۲ اختلاف قابل توجهی از سایر شرکتهای مشابه دارد. میانگین امتیاز خودروسازان سبک در این شاخص ۶۹.۷ گزارش شده است.
در ارزیابی نمره «وضعیت نمایندگیهای مجاز» نیز همچنان بهمن موتور، رتبه برتر داشته و با نمره ۸۸.۲ در مقام نخست ایستاد. در این شاخص فضا، نیروی انسانی، الزامات محیطی، تجهیزات و فرآیندها ارزیابی میشود.
در شاخص رتبه بندی خدمات فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو-سبک، بهمن موتور رتبه برتر را بدست آورده است.
این گزارش حاصل ارزیابی ۱۰ شرکت خودروساز، ۱۵۹۵ نمایندگی مجاز عرضه کننده خودروی سواری در سال ۱۴۰۱ و مصاحبه با ۴۶۲ هزار مشتری بوده است.
گفتنی است بهمن موتور در سال ۱۴۰۰ مقام دوم را دارا بوده و امسال با یک پله صعود توانست جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. بهمن موتور با ارائه خدمات متمایز فروش و هدف قراردادن افزایش رضایت مشتریان اقدامات قابل توجهی انجام داده است. بهرهمندی از فاکتورهایی همچون ارتقای سیستمهای ارائه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل و حضور نیروهای با تجربه در سطح شبکه نمایندگان، استاندارد سازی نمایندگان، توسعه و بهبود دسترسی مشتریان به نمایندگیهای مجاز از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.
برچسب ها :بهمن موتور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰