کد خبر : 219
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 15:14

خط سرخ شهادت حاج قاسم، خط روشن عزت و سربلندی است

خط سرخ شهادت حاج قاسم، خط روشن عزت و سربلندی است
Print Friendly, PDF & Email

حماسه رشیدمردان و فرزندان غیور این ملت را در تحقق وعده صادق با حمله موشکی به پایگاه های نظامی متجاوزان آمریکایی تبریک عرض می کنیم و ضمن حمایت از این اقدام شجاعانه، آن را پاسخی مشروع به دنائت و وحشیگری امریکا در به شهادت رساندن سردار رشیدمان حاج قاسم سلیمانی و همراهان گرانقدرش می دانیم.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر و به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو طی بیانیه ای ضمن حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به پایگاه های نظامی امریکا این را اقدامی نخست از سوی فرزندان ایران در مسیر انتقام سخت نامید و بر آمادگی ملت شریف ایران برای پاسخی سخت تر و کوبنده تر به هر تجاوزی تاکید کرد.
متن کامل این پیام به این شرح است:
وقتی خون ملتی باشکوه به جوشش بیفتد، خواب خونخواران تباه خواهد شد. اقدام فرزندان غیور این ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در موشک باران پایگاه های نظامی آمریکا، رشحه و لمحه ای از فروغ ملتی است که نیمه شب سفاکان را هراسناک کرده، خواب از چشمان ترس خورده شان ربوده است و این حماسه، گام نخستین تحقق وعده صادقی است که مقام معظم رهبری از آن به انتقامی سخت یاد کرده اند.
گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تبریک به رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شریف و عزیز ایران، اعلام می دارد، اقدام شجاعانه فرزندان این کشور را پاسخی مشروع به دنائت و وحشیگری امریکای سفاک در تجاوز به حریم اقتدار این کشور و پاسخی مشروع به حماقتی می دانیم که کوردلانه مرتکب شده اند.
چنین است که با تحقق وعده صادق به آنهایی که گمان می کردند، انتقام سخت صرفا رجزخوانی خواهد بود، ثابت کرده ایم، اگر چه در پی جنگ و تنش در منطقه نبوده و نیستیم اما به هر تجاوزی قاطعانه پاسخ می دهیم و خامدستی مجدد امریکا پاسخی سخت تر و کوبنده تر خواهد داشت.
در این مجال گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان مجموعه ای تولیدی  وظیفه خود می داند، ضمن قدردانی از همکاران و خانواده محترمشان که با حضور در مشایعت سردار دلها بر دفاع مشروع از حاکمیت ملی تاکید کرده اند و دریای خروشان تماشایی از حضور حماسی یک ملت را در جهان به رخ کشیده اند، تاکید نماید که در تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تقویت در تمامی عرصه ها برای مقابله با دشمن، آماده است تا با حضور قدرتمندانه در سنگر تولید، تمام اهتمام خود را برای اعتلای نام ایران به کاربندد و با شور و شعور برآمده از مکتب امام خمینی(ره)، در پاسداری از حریم کشور عزیزمان خواهد کوشید.
بی شک تحقق اقدام ارزشمند انتقام سپاه از امریکا، گواهی روشن است بر این امر که خط سرخ شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خط روشن تلاش برای دستیابی به عزت و سربلندی ایران اسلامی در تمامی عرصه هاست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.