کد خبر : 326
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 13:26

به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم

به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) اعلام کرد: این بنیاد درنظر دارد مطابق سیاست های مدیرعامل بانک گردشگری، به ازای هر شعبه بانک، یک مرکز آموزشی در مناطق محروم کشور احداث کند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، فائض فرخی گفت: استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان دارای کمترین سرانه فضای آموزشی در کشور هستند و به همین علت، بنیاد یاس برنامه احداث مراکز آموزشی را در این استان ها درنظر گرفته است.
وی افزود: بنیاد یاس تاکنون ۲۰ مدرسه در مناطق محروم کشور احداث کرده و هم اکنون صدها دانش آموز در این مجتمع های آموزشی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی در حال تحصیل هستند.
مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس ادامه داد: برای ساخت ۲۰ مدرسه با عنوان “کیمیای دانش ”
در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
فرخی همچنین از تکمیل و تحویل پنج مدرسه جدید توسط بنیاد یاس به آموزش و پرورش تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: علاوه بر این، دو سالن ورزشی چندمنظوره به مساحت ۹۰۰ مترمربع در استان های هرمزگان و کرمان احداث و یک زمین ورزشی در استان هرمزگان تحویل داده است.
وی افزود: همچنین افتتاح یک سالن ورزشی به مساحت ۸۵۰ مترمربع با هزینه ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان ارزوئیه و توزیع صدها بسته آموزشی شامل کیف و نوشت افزار از دیگر فعالیت های بنیاد در سال تحصیلی جاری است.
مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس دیگر فعالیت های انجام شده این بنیاد را حضور در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان، کمک به دیگر سازمان های خیریه، تامین جهیزیه برای دختران بی سرپرست و همچنین کمک به امور درمانی مردم در مناطق محروم برشمرد.
فرخی تصریح کرد: تمام فعالیت های انجام شده با حمایت و کمک بانک گردشگری بوده است. بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد و بنیاد یاس درنظر دارد ۱۰۰ مدرسه در مناطق محروم بسازد که تاکنون ۲۰ مدرسه احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.