کد خبر : 336
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 13:44

انجمن قطعه سازان بدون دعوت اعضا مجمع برگزار می کند

انجمن قطعه سازان بدون دعوت اعضا مجمع برگزار می کند
Print Friendly, PDF & Email

انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو قصد دارد مجمع خود را مانند سال های گذشته بدون دعوت رسمی اعضاب جامعه قطعه سازای برگزار کند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر ،این انجمن طی سال های گذشته با تنش های فراوانی مواجه بود و از ابتدای شکل گیری مورد انتقاد بخش عمده ای از قطعه سازان بود، به طوریکه رضا رضایی که از پیشکسوتان صنعت قطعه سازی بوده، از ریاست آن استعفا و جای خود را به مرتضوی داد و مرتضوی نیز ماه هاست از حضور در جلسات انجمن سر باز می زند.

انجمن قطعه سازان ایران که سالها تریبون غیرمستقیم خودروسازان و بعضی از قطعه سازان همسو بوده است، دو نوبت آگهی دعوت به مجمع سالیانه را در حالی به ثبت رسانده که هیچ گونه دعوت رسمی از اعضای خود به عمل نیاورده است.

اینگونه که به نظر میرسد این انجمن مجددا قصد دارد با استفاده از عدم حضور قطعه سازان بزرگ و خرد، رای حداکثری را نصیب همان اعضای سابق کند که نماینده یک طیف خاص و کوچک از جامعه قطعه سازی هستند.

این انجمن با اینکه نام قطعه سازان ایران را به دوش می کشد اما فاقد تایبد از انجمن های استانی بوده و عملکرد چندین ساله آن نشان از این دارد که به جای اینکه نماینده بخش خصوصی و واقعی باشد، نماینده خودروسازان و دولتی ها بوده و به جای ایجاد یکپارچگی موجب تفرقه شده است.

به نظر میرسد نهادهای نظارتی باید به این موضوع ورود کرده و بر سلامت این انتخابات نظارت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.