کد خبر : 368
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1398 - 11:09

ثبت رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

ثبت رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه
Print Friendly, PDF & Email

با تولید بیش از ۷۳ هزار و ۵۰۸ تن تختال با سیکل گاز زدایی تحت خلأ در واحد RH ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، رکورد جدیدی در دی‌ماه سال جاری به ثبت رسید.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر ، دانیال نظری، رئیس واحد متالورژی ثانویه فولاد مبارکه، ضمن اعلام این خبر، رکورد قبلی تولید در این واحد را به میزان ۵۵ هزار و ۲۸۳ تن و مربوط به شهریور ماه سال جاری دانست و گفت: واحد گاز زدایی (RH) بهدلیل قرار گرفتن در سیکل تولید فولادهای ویژه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی از کاهش توقفات، افزایش عمر نسوز و برنامهریزی مناسب و همچنین از تلاش مضاعف کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریختهگری مداوم بهعنوان مهمترین عوامل کسب این موفقیت نام برد و گفت: این رکورد نسبتبه میزان تولید قبل، ۳۳ درصد افزایش در تولید فولادهای خاص را نشان میدهد.
به گزارش خبرنگار فولاد، کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریختهگری مداوم فولاد مبارکه در همین ماه نیز به افتخار دیگری دست یافتند.
رئیس گروه فنی تولید ناحیۀ فولادسازی و ریختهگری مداوم در این خصوص گفت: در دیماه همچنین رکورد تولید ماهانۀ فولاد مخصوص لولههای انتقال نفت و گازترش گریدAPI X60 نیز با تولید ۴۳ هزار و ۷۹ تن نسبت به رکورد قبلی که در آبانماه و به میزان ۲۱ هزار و ۵۳۱ تن به ثبت رسیده بود، با  ۱۰۰ درصد رشد، بهبود یافت.
محمدعلی شفیعی تصریح کرد: با توجه به بینیاز شدن کشور از واردات این نوع فولاد، این رکورد برای پروژههای نفت و گاز کشور و همچنین ذینفعان فولاد مبارکه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی ثبت این دو رکورد ارزشمند را مرهون تلاش مضاعف کارکنان سختکوش ناحیه، مرکز نسوز، کنترل کیفی، برنامهریزی تولید، متالورژی و روشهای تولید، آزمایشگاه و سایر واحدهای پشتیبانیکننده دانست و صمیمانه از آنها قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.