کد خبر : 1168
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 10:16

رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند

رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند
Print Friendly, PDF & Email

همدان – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و در این زمینه تا کنون رسانه‌های استان همدان نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارشbaztabe-khabar.i احمدرضا احسانی افزود: بخش مهمی از کار مبارزه و قطع شیوع ویروس کرونا، اقناع افکار عمومی است که رسانه‌های استان همدان به خوبی توانسته‌اند در این راستا حرکت کنند.

وی اظهار کرد: در کنار جامعه رسانه، هنرمندان و فرهیختگان استان همدان نیز قرار دارند که آن‌ها هم با راه‌اندازی پویش‌های مختلف توانسته‌اند گام‌های مثبتی را برای مبارزه با این بیماری بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، شاعران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر خواست تا بدون توجه به شایعات و با اتکا به مطالب صحیح و واقعیت‌های موجود پیرامون این بیماری در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا حرکت کنند.

احسانی با بیان اینکه متأسفانه از زمان شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری تعطیل شده است، ابراز امیدواری کرد: با قطع زنجیره شیوع این بیماری و با حمایت همه مدیران هر چه سریع‌تر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان از سر گرفته شود.

وی از همه اصحاب فرهنگ و هنر خواست تا ایده‌های خلاقانه خود جهت اقناع بیشتر افکار عمومی برای ماندن در خانه به ویژه در روز ۱۳ نوروز یا همان روز طبیعت به این اداره کل ارائه دهند.

احسانی هم‌چنین از همه رسانه‌ها خواست ضمن اطلاع‌رسانی صحیح و به هنگام در مورد طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تا پایان این طرح تلاش کنند از ظرفیت نیروهای خود به صورت دورکاری استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.