کد خبر : 1934
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 15:20

افزایش فوق‌العاده شرایط محیط کار کارکنان رسمی شهرداری تهران

افزایش فوق‌العاده شرایط محیط کار کارکنان رسمی شهرداری تهران
Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری گفت: براساس مصوبه آخرین جلسه شورای اداری شهرداری تهران در سالجاری ضریب فوق العاده شرایط محیط کار کارکنان ثابت رسمی شهرداری بیش از ۲۵ درصد افزایش یافت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر سجاد احمدوند مدیرکل تشکیلات و بهبود روش های شهرداری تهران با اعلام افزایش فوق العاده شرایط محیط کار کارکنان رسمی شهرداری تهران در حاشیه این جلسه گفت: بر اساس مصوبه آخرین جلسه شورای اداری شهرداری تهران در سال جاری ضریب فوق العاده شرایط محیط کار کارکنان ثابت رسمی شهرداری تهران بیش از ۲۵ درصد افزایش یافت.

همچنین احمدوند افزود: بهبود وضعیت معیشتی تمامی کارکنان شهرداری تهران یکی از دغدغه های شهردار محترم تهران بوده و در راستای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی مالی کارکنان ثابت رسمی به همت و تلاش معاون محترم برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تصمیم گرفته شد ضریب فوق العاده شرایط محیط کار همکاران رسمی ثابت وضعیت مطلوب تری یافته و در نهایت با افزایش ۴۰ واحدی آن موافقت شد.

وی گفت: آخرین مصوبه تغییر ضریب مذکور مربوط به سال ۱۳۹۴ بوده و به رغم افزایش قابل توجه هزینه های خانوار از آن زمان تا کنون این ضریب تغییری نیافته بود. مطلب قابل توجه دیگر این است که بر اساس مصوبه یاد شده این تغییر ضریب به صورت پلکانی در حقوق کارکنان نمود خواهد یافت، بطوری که میزان افزایش مبلغ شرایط محیط کار در احکام مراتب شغلی پائین بالغ بر ۳۵ درصد بوده و برای سطوح بالا معادل ۲۵ درصد شد.

مدیر کل تشکیلات و بهبود روش های شهرداری تهران در ادامه اظهار داشت: تدقیق ماموریت و بررسی ساختار سازمان های تابعه شهرداری یکی از تکالیف شورای اسلامی شهر تهران می باشد که با هدف ارتقاء اثربخشی فعالیتها برای تامین منفعت عمومی شهروندان و همچنین مدیریت بهتر موضوعات اقتصادی و مالی سازمان ها در دستور کار حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و به طور تخصصی اداره کل تشکیلات و بهبود روش ها واقع شده است.

احمدوند با بیان اینکه بر این باور هستیم که سازمان های تابعه بخشی از ارکان شهرداری تهران هستند که به نیابت از سازمان مادر عهده دار ایفای برخی ماموریت های قانونی و تخصصی شهرداری در سطح شهر تهران بوده و به موازات انجام این مهم می بایست در ضوابط و مقررات شهرداری تبعیت نمایند، افزود: بر این اساس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی اولین سازمانی است که مورد بررسی واقع و مستند به مطالعات کارشناسی مورد نیاز در جلسه شورای اداری مورخ ۲۱/‏۱۲/‏۹۸‬ شهرداری موضوعات مربوط به ساختار تشکیلاتی، وضعیت تامین منابع انسانی مورد نیاز طرح و چارچوب های فرآیندهای مالی آن مورد تصویب قرار گرفت و مصوب شد من بعد تحت عنوان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری ادامه فعالیت دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.