کد خبر : 1940
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 7:40

همزمان با شایعات اخیر؛ رهبر کره شمالی پیام جدیدی صادر کرد

همزمان با شایعات اخیر؛ رهبر کره شمالی پیام جدیدی صادر کرد
Print Friendly, PDF & Email

رهبر کره شمالی که اخیراً شایعاتی درباره وضعیت سلامتی‌اش در رسانه‌ها منتشر شده بود، در پیام جدیدی از زحمات کارگران حوزه‌های مختلف در کشورش قدردانی کرد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر  «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی که روزهای اخیر شایعاتی پیرامون وضع سلامتی‌اش منتشر شده است، به مناسبت روز جهانی کارگر پیام جدیدی صادر کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «جی‌سی‌تی‌اِن»، کیم روز جمعه در پیامی، از زحمات کارگران حوزه‌ها و صنایع مختلف در کشورش قدردانی کرد.

رهبر کره شمالی در این پیام، کارگران کره شمالی را «انقلابیون اصیلی که وفاداری بی‌ حد و مرزی به اهداف و تفکرات حزب دارند» خطاب کرد که با خودکفایی و میهن‌پرستی به کشورشان خدمت می‌کنند.

پیش از این روز دوشنبه نیز رسانه رسمی کره شمالی نامه جدیدی از رهبر این کشور به رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در بحبوحه شایعات درباره سلامتی او منتشر کرد.

شایعات درباره بیماری رهبر کره شمالی بعد از انتشار گزارشی توسط شبکه خبری «سی‌ان‌ان» قوت گرفت که در آن گزارش ادعا شده بود کیم جونگ اون در چند مراسم رسمی حضور پیدا نکرده و احتمالاً بیمار است.

در پی انتشار این اخبار، خبرگزاری رویترز گزارش داد چین تیمی از کارشناسان که در میان آنها متخصصان پزشکی هم حضور دارد را برای ارائه پاره‌ای مشورت‌ها درباره وضعیت کیم روانه این کشور کرده است.

«جئونگ کیونگ دوو» وزیر دفاع کره جنوبی در واکنش به شایعات مربوط به وضعیت سلامتی کیم جونگ اون گفته است که هیچ تحرک غیرمعمولی در کره شمالی شناسایی نشده است. وی در عین حال تاکید کرد که غیبت کیم از انظار عمومی چیز جدیدی نیست.

روز چهارشنبه تصاویری ماهواره‌ای از تردد قایق‌هایی که اغلب توسط کیم و همراهان وی مورد استفاده قرار می‌گیرد منتشر شد که نشان می‌داد وی در منطقه تفریحی ونسان مستقر است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.