کد خبر : 2193
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 15:54

کاهش ۳۰ درصدی قیمت میوه های نوبرانه در یاسوج

کاهش ۳۰ درصدی قیمت میوه های نوبرانه در یاسوج
Print Friendly, PDF & Email

جاسم اسفندیاری، افزود: از هفته پیش تاکنون قیمت میوه های نوبرانه حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است. وی تصریح کرد: با گذشت زمان قیمت میوه ها کاهش پیدا خواهد کرد چون هرچه میوه های نوبرانه وارد بازار شود شاهد کاهش قیمت خواهیم بود و همچنین  گوجه فرنگی، سیب زمینی و پیاز نیز کاهش قیمت داشته

Print Friendly, PDF & Email

جاسم اسفندیاری، افزود: از هفته پیش تاکنون قیمت میوه های نوبرانه حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: با گذشت زمان قیمت میوه ها کاهش پیدا خواهد کرد چون هرچه میوه های نوبرانه وارد بازار شود شاهد کاهش قیمت خواهیم بود و همچنین  گوجه فرنگی، سیب زمینی و پیاز نیز کاهش قیمت داشته اما قیمت هندوانه به دلیل گرم شدن هوا و افزایش تقاضای مردم افزایش قیمت کمی پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه میوه فروشان شهرستان بویراحمد اظهار کرد: از جمله میوه های نوبرانه که کاهش قیمت داشته می توان به گیلاس مشهدی که هفته پیش ۳۵ هزارتومان بوده اما امروز ۷ هزارتومان کاهش قیمت داشته و به ۲۸ هزار تومان رسیده، انگور یاقوتی ۳۰ هزار تومان بود به کمتر از ۲۰ هزار تومان رسیده، شلیل ۳۵ هزارتومان بوده و به ۲۸ هزارتومان رسیده و انبه زرد پاکستانی از ۵۰ هزارتومان به کمتر از ۴۲ هزارتومان رسیده است اشاره کرد.

اسفندیاری با اشاره به اینکه تنها مرکز استانی هستیم که میدان میوه و تره بار نداریم بیان کرد:  این یکی از بزرگترین مشکلات این صنف است و تاکنون پیگیری های زیادی انجام دادیم اما هیچ همکاری برای این کار با ما نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل دیگر این صنف رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط میوه فروشان است که ۷۰ درصد بار سطح شهر را وانت بارها و دست فروش هایی که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند توزیع می کنند و سطح شهر پرشده از دست فروش های میوه و تره بارها، که با این شرایط پیشنهاد ما این است که برای این افراد بازارچه ای در نظر گرفته شده و نظارت لازم بر کار آن ها انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.