کد خبر : 2516
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 11:38

رشد علمی در اولویت قرار گیرد

رشد علمی در اولویت قرار گیرد
Print Friendly, PDF & Email

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رشد علمی در تراز جهانی و کاربردی ساختن دانش، باید در اولویت برنامه‌های ما قرار گیرد. به گزارش روز چهارشنبه وزارت علوم، منصور غلامی به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، با رییس مرکز و شورای معاونان بسیج اساتید این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد. غلامی

Print Friendly, PDF & Email
تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رشد علمی در تراز جهانی و کاربردی ساختن دانش، باید در اولویت برنامه‌های ما قرار گیرد.
به گزارش روز چهارشنبه وزارت علوم، منصور غلامی به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، با رییس مرکز و شورای معاونان بسیج اساتید این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.
غلامی در این نشست، اظهار داشت: بسیج پشتوانه مردمی انقلاب و باعث تداوم انقلاب اسلامی است؛ بنابراین باید تمام تلاش ما به سوی رضایت مردم هدایت شود.
وزیر علوم با اشاره به پیشرفت‌های علمی و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در دوره پس از انقلاب، افزود: سرعت شتاب علمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با همت دانشگاهیان و روحیه جهادی جوانان این کشور، بسیار بالا بوده و نتایج بسیار خوبی داشته است.
غلامی با تاکید بر لزوم حضور مؤثر بسیج اساتید در فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها، تاکید کرد: جامع‌نگری، انسجام‌بخشی، جذب حداکثری، تولید قدرت نرم و مرجعت علمی از ویژگی‌هایی است که بسیج اساتید باید در اولویت قرار دهد.
در ابتدای این نشست رشید جعفرپور، رییس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم، گزارشی از فعالیت‌های مرکز بسیج اساتید را ارائه کرد.
برگزاری نشست‌های تخصصی، اجرای همایش‌های ملی، تشکیل گروه‌های مساله محور، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، برگزاری پیاده روی اربعین، اجرای فعالیت‌های مختلف تحقیقی، تحلیلی و جهادی در مقابله با کرونا و … از جمله محورهایی بود که در این گزارش ارائه شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.