کد خبر : 2234
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 7:32

درخواست ترامپ از آبه درباره ایران

درخواست ترامپ از آبه درباره ایران
Print Friendly, PDF & Email

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب جدید خود با نام «اتاقی که اتفاق آنجا افتاد» نوشت: ترامپ خواستار میانجیگری آبه بین آمریکا و ایران شده بود. به گزارش افکارنیوز، «جان بولتون»، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا ، در کتاب جدید خود با نام «اتاقی که اتفاق آنجا افتاد: خاطرات کاخ سفید» نوشت که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا سال گذشته

Print Friendly, PDF & Email
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب جدید خود با نام «اتاقی که اتفاق آنجا افتاد» نوشت: ترامپ خواستار میانجیگری آبه بین آمریکا و ایران شده بود.
به گزارش افکارنیوز، «جان بولتون»، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا ، در کتاب جدید خود با نام «اتاقی که اتفاق آنجا افتاد: خاطرات کاخ سفید» نوشت که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا سال گذشته میلادی از «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن خواسته بود بین آمریکا و ایران میانجیگری کند.
اخبار سیاسی-بولتون در این کتاب  گفته است که ترامپ این درخواست را به دلیل افزایش تنش ها بین دو کشور مطرح کرد اگرچه اعتقادی هم به موفقیت آبه در این زمینه نداشت.
مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در کتاب خاطرات خود در بخشی دیگر می نویسد: اختلافات میان ترامپ و وزیر امور خارجه وقت و مشاور امنیت ملی آمریکا بر سر توافق هسته‌ای با ایران جرقه ورود من به کاخ سفید بود. طولی نکشید که «استیو بنن»  (استراتژیست ارشد و مشاور دونالد ترامپ می به مدت ۷ ماه در سال ۲۰۱۷میلادی این سمت را برعهده داشت) و «راینس پریبس»  (تا اواسط سال ۲۰۱۷ رییس ستاد کارکنان کاخ سفید) دوباره به من زنگ زدند و پیام داد تا وارد کاخ سفید شوم، زیرا آن‌ها در پی غلبه بر اختلافات میان دونالد ترامپ، «هربرت ریموند مک مستر» (مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا) و «رکس تیلرسون» (وزیر امور خارجه پیشین آمریکا) بودند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.