کد خبر : 3042
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 12:37

نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس: مجاهدان واقعی در عرصه تولید مدیران کروز هستند

نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس: مجاهدان واقعی در عرصه تولید مدیران کروز هستند
Print Friendly, PDF & Email

حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجاهدان واقعی مدیران شرکتی همچون قطعه سازی کروز هستند که برای ۱۲هزار و ۶۰۰خانوار در این شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه مردم کشورمان شغل و درآمد ایجاد کرده اند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره ۲ شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، حق وردی و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

حق وردی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه پیش از این نام قطعه سازی کروز را شنیده بودم اما بدین شکل در جریان فعالیت این مجموعه قرار نداشتم، اظهار کرد: هم اکنون می توانیم بگوییم مجاهد واقعی این ها هستند که برای ۱۲هزار و ۶۰۰ خانوار در این شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه مردم کشورمان  شغل و درآمد ایجاد کرده اند.

وی گفت: هم اکنون در بسیاری از بخش های تولیدی شرایط یاس، ناامیدی و توقف تولید حاکم است، اما در بازدید از قطعه سازی کروز بسیار امیدوار شدیم. ان شاء الله بتوانیم ما نمایندگان نیز در مجلس شورای اسلامی نقش حمایتی خوبی را برای قطعه سازان و سایر و تولید کنندگان ایفا کنیم.

به باور حق وردی؛ با توجه به رویکرد و نام گذاری سال جهش تولید از سوی رهبر عالی قدر انقلاب قوه مقننه نیز باید شرایط جهش تولید توسط بخش خصوصی را فراهم کند.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از مدیران کروز بیان کرد: هماهنگی لازم برای بازدید سایر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از این شرکت قطعه سازی انجام خواهم داد و بطور حتم هر آنچه از دستمان برآید برای کمک به بخش خصوصی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.