کد خبر : 3131
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 14:05

قرنطینه ۶ ماهه ۴۰ نفر از کارکنان چاپخانه سازمان سنجش

قرنطینه ۶ ماهه ۴۰ نفر از کارکنان چاپخانه سازمان سنجش
Print Friendly, PDF & Email

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، درباره حواشی پدید آمده پیرامون درج تاریخ اسفند ۱۳۹۸ بر روی دفترچه سوالات آزمون دکتری مرداد ماه ۹۹ گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش مقرر بود کنکور دکتری ۹ اسفند ۹۸ برگزار شود که چند روز قبل از برگزاری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو و به تاریخ دیگری موکول شد. در آن زمان سوالات چاپ شده بود؛ زیرا فقط چند روز به برگزاری کنکور باقی مانده بود.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش درباره قرنطینه افراد نیز گفت: ۴۰ نفر از کارکنان چاپخانه سازمان سنجش طی این ۶ ماه در قرنطینه بودند.

طراحان سوالات کنکور در قرنطینه نمی‌مانند

او در ادامه در پاسخ به انتقادات مطرح شده پیرامون امکانپذیر نبودن قرنطینه شش ماهه ۴۰ نفر، گفت: با توجه به شرایط پیش بینی نشده‌ای که در آن هستیم این امکان به وجود آمد و سازمان سنجش در صدد دروغ گفتن در این باره نیست.

زرین آمیزی تاکید کرد: طراحان در قرنطینه نمی‌مانند؛ زیرا سؤالات از بانک سؤالاتی که طراحی شده به صورت تصادفی انتخاب می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه درباره حواشی ارسال سوالات به حوزه‌های امتحانی طی دو نوبت گفت: سوالات هیچ گاه به حوزه‌های امتحانی در دو مرحله قبل که مقرر بود کنکور دکتری برگزار شود ارسال نشده است، در توضیح هم باید گفت در مرحله پیش که مقرر بودن کنکور در ۲۶ تیر ماه برگزار شود در صبح روز دوشنبه ۲۳ تیر که مقرر بود کارت ورود به جلسه توزیع شود، سازمان با توجه به اینکه احتمال می‌داد کنکور دوباره به تعویق بیفتد کارت‌ها را هم توزیع نکرد و ارسال سوالات هم اتفاق نیفتاد.

زرین آمیزی در ادامه گفت: در تاریخ نهم اسفند ماه هم قبل از اینکه کارت ورود به جلسه توزیع شود کنکور به تعویق افتاد و سوالات به حوزه‌ها ارسال نشد و از همان تاریخ سوالات در چاپخانه قرنطینه است.

پاسخ سازمان سنجش به امکان درز سوالات در طی ۶ ماه

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه درباره پاسخ سازمان سنجش به امکان درز سوالات در طی این ۶ ماه نیز گفت: پاسخ سازمان این است که این افراد در طی این ۶ ماه قرنطینه بوده اند و سوالات هم در چاپخانه در قرنطینه بوده است.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.