کد خبر : 3388
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 14:10

دل‌جویی ایرانسل از کاربرانش به دل‌زدگی منجر شد

دل‌جویی ایرانسل از کاربرانش به دل‌زدگی منجر شد
Print Friendly, PDF & Email

ایرانسل پیامی به کاربران بسته‌های اینترنت بلند مدت خود فرستاد و برای دلجویی از آن‌ها یک بسته رایگان هدیه کرد. اما این اقدام ایرانسل بیشتر موجب دل‌زدگی کاربران شد. همراه موبایلستان باشید.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : اگر پیگیر اخبار حوزه فناوری باشید حتما مطلع هستید که چندی پیش اپراتور‌های کشور بسته‌های اینترنت بلند‌مدت خود را حذف کردند. این اقدام از سوی کاربران با انتقادات شدیدی همراه شد و کار به وزیر جوان ارتباطات نیز رسید. بعد از کش و قوس‌های فراوان و همچنین برخی تهدید‌ها از سوی وزارت ارتباطات، روز گذشته این بسته‌ها مجددا در دسترس قرار گرفتند و کاربران می‌توانند در حال حاضر آن‌ها را خریداری کنند.

 

بسته اینترنت

 

اما نکته جالب و البته عجیبی که در این خصوص وجود دارد، اقدامی ناخوش‌آیند از سوی ایرانسل بود. روز گذشته بعد از این اتفاق ایرانسل پیامکی را برای کاربرانش که پیش‌تر از بسته‌های بلندمدت استفاده می‌کردند ارسال کرد و من‌باب دلجویی بسته‌ای ۲ گیگابایتی رایگان را در اختیارشان قرار داد که برای فعال سازی باید کد مشخص شده را شماره‌گیری می‌کردند.

بسته اینترنت

 

با وجود اینکه در متن پیام به هدیه بودن این بسته اشاره شده بود، اما کاربران با شماره گیری کد مذکور متوجه یک یا دو بسته می‌شدند که در مقابل آن‌ها مبلغی به عنوان بهای بسته مشخص شده بود و در واقع رایگان نبود. اگرچه به نظر می‌رسد در ظاهر این اقدام ایرانسل با هدف دلجویی از کاربران بود، اما کاربران با دیدن بسته‌های پولی بیشتر دل‌زده می‌شوند. برای برخی از کاربران نیز پیامی با عنوان «شما می‌توانید بسته‌های خود را از طریق ستاره ۵۵۵ مربع خریداری کنید» نمایش داده می‌شد.

احتمال کاهش مدت اعتبار پروانه فعالیت ایرانسل بزودی

بسته اینترنت

 

نظر شما در خصوص این موضوع چیست؟ آیا شما نیز این اقدام ایرانسل را نوعی زرنگی برای فروش بسته‌های اینترنتی‌اش می‌دانید؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان به اشتراک بگذارید.

همراه موبایلستان باشید..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.