کد خبر : 3713
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 15:20

مدیر عامل بانک رفاه در نشست تلفنی با ذی نفعان/چنین جلساتی باید ادامه پیدا کند

مدیر عامل بانک رفاه در نشست تلفنی با ذی نفعان/چنین جلساتی باید ادامه پیدا کند
Print Friendly, PDF & Email

برگزاری نشست تلفنی، کار خوب و مثبتی است که مشتریان راحت تر می توانند با مدیران ارتباط برقرار کنند و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده:  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه گانی درحاشیه نشست تلفنی با مشتریان با بیان این مطلب گفت: برگزاری چنین نشست هایی زمینه ارتباط و تعامل بیشتر مشتریان را با مدیران بانک فراهم می کند و موجب می شود برخی از مشکلات برطرف شود.
مدیرعامل بانک رفاه افزود: در این نشست ها تا آن جا که قوانین اجازه دهد و در چارچوب ضوابط و مقررات، می توان مسائل و مشکلات مشتریان را بررسی کرد و دستورات لازم را صادر کرد.
للـه گانی در پایان تأکید کرد: این جلسات باید به طور مرتب و منظم برگزار شود و تمامی مدیران بانک با حضور در چنین جلساتی به بررسی مسائل و مشکلات مشتریان بپردازند.
شایان ذکر است، در ابتدای این نشست، فرشید فرخ نژاد رئیس هیأت مدیره نیز به برخی از تماس های مشتریان پاسخ داد و در ادامه مدیر عامل به همراه جمعی از مدیران بانک، به تماس های مشتریان در حوزه های مختلف پاسخ دادند.
گفتنی است، در این نشست تلفنی مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره و مدیران حاضر در جلسه به سئوالات مشتریان پاسخ دادند. همچنین مدیرعامل بانک دستور پیگیری مسائل و موارد مطرح شده در این تماس ها را به مدیران مربوطه صادر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.