مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات خبر داد؛
ارتقاء ۵ پلهای رتبه کیفیت خدمات هتلهای فرودگاهی رکسان و رمیس
به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی گفت: ارتقاء رتبه کیفیت خدمات هتلداری هتل فرودگاهی بر اساس استانداردهای روز بوده و از طریق سیستمهای هوشمند محقق شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه هتل فرودگاهی به دلیل واقع شدن در جوار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان درگاه ورود و خروج کشور مطرح است و عمده مسافران آن را مسافران خارجی تشکیل میدهد، ارتقاء کیفیت خدمات هتلداری نقش مهمی در جذب مسافر داشته است.
یوسفی ادامه داد: تهیه استانداردهای مدون هتلی (SOP) و ایجاد Awareness برای مجموعه هتلهای فرودگاهی به عنوان تنها پایلوت ارائه دهنده خدمات هتلی به مسافران فرودگاهی نیز از اهم اقدامات سالهای گذشته بوده است. همچنین ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی خلاقیت و نوآوری با تشکیل کارگروههای مختلف و استارتاپی که منجر به تولیدنرمافزار مدیریت یا PMS (مغز متفکر مجموعه) و نرمافزار BI با قابلیت پیادهسازی سیستم بهای تمام شده در لحظه شد، از دیگر فعالیتهای مهم سالهای قبل بوده است.
وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در سالهای گذشته و همچنین برنامههای در دست اجرا، هتلهای فرودگاهی به بهترین رتبههای هتلی دست یافته است.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات یکی از شرکتهای تابعه گروه سرمایهگذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعههای گروه مالی گردشگری است. مشارکت، احداث و بهره برداری از انواع مجتمعهای خدمات رفاهی وگردشگری شهری و بین راهی، هتلها و هتل آپارتمانها و دهکدههای گردشگری از فعالیتهای اصلی این شرکت است. هتلهای فرودگاهی “رکسان” و “رمیس” زیرنظر این شرکت اداره میشود.
برچسب ها :گروه مالی گردشگری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰