روند برقراری حقوق بازنشستگی در صندوق بازنشستگی کشوری چگونه است؟
به گزارش پشت پرده، در اجرای بند الف بخشنامه شماره ۳۶۹۵ مورخ ۱۴/۷/۱۳۷۲ شورای عالی اداری، دستگاههای متبوع مستخدم، موظفند حداقل یک ماه قبل از موعد بازنشستگی، پرونده پرسنلی واجدین شرایط را به همراه مدارک مورد نیاز به صندوق بازنشستگی کشوری جهت بررسی و تایید قطعی ارسال نمایند. پرونده بازنشستگی شاغلی که ابلاغ بازنشستگی او از سوی دستگاه صادر شده، باید با مستندات کامل و بدون نقص به مدیریتهای صندوق در سراسر کشور تحویل شود. در این حالت و در اولین روز دریافت پرونده بازنشستگی، یک پیامک به صورت خودکار برای فرد ارسال میشود که حاوی عنوان «مدارک برقراری حقوق بازنشستگی شما دریافت شد» است. مدیریتهای صندوق بازنشستگی کشوری در تهران و سایر استانها به محض دریافت و ثبت پرونده بازنشستگی فرد، وارد مرحله بررسی پرونده میشوند که در صورت تکمیل تمامی مدارک ارسالی و احراز شرایط بازنشستگی مستخدم منظور، مراتب به صدور حکم بازنشستگی با اختصاص شماره دفترکل مشخص منتهی میشود که در این حالت، پیامک دوم برای شخص ارسال میشود.
برچسب ها :صندوق بازنشستگی کشوری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰