کد خبر : 25225
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 10:34

کدام وام‌ در بانک ملی امکان ثبت نام غیرحضوری دارد؟

کدام وام‌ در بانک ملی امکان ثبت نام غیرحضوری دارد؟
بانک‌ ملی که سیستم بانکداری الکترونیک پیشرفته دارد این امکان را می‌دهد که علاوه بر ثبت نام، مراحل اعتبارسنجی و مراجعه ضامن هم به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری طی شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده،در بانکداری دیجیتال بحث نوآوری و هوشمندسازی مطرح است و اولین نکته‌ای که در بانکداری دیجیتال مطرح می‌شود این است که بانک به‌جای تولید محصول، به زیرساخت توجه می‌کند. در این فرایند بانک محصول نمی‌سازد، بلکه سرویس ارائه می‌دهد.

وام گرفتن از بانک‌ها پروسه‌ای سخت است که نیاز به مراجعه به بانک و انتظار دارد. اما بعضی از وام‌ها هستند که برای دریافتشان می‌توان تمام یا بخشی از مراحل را به‌صورت آنلاین و غیرحضوری طی کرد.

بانک‌ ملی که سیستم بانکداری الکترونیک پیشرفته دارد این امکان را می‌دهد که علاوه بر ثبت نام، مراحل اعتبارسنجی و مراجعه ضامن هم به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری طی شود.

در بانک ملی می‌توانید به‌صورت غیرحضوری تسهیلات دریافت کنید. سقف وام بانک ملی ۳۰۰ میلیون تومان است و نیاز به سپرده‌گذاری به مدت ۳ تا ۶ ماه دارید. سپس می‌توانید وام با نرخ سود ۱۸ درصد دریافت کنید. همچنین نباید چک برگشتی یا بدهی به بانک داشته باشید، مدارک شغلی و درآمد شما هم برای گرفتن وام مهم است.

طرح مهربانی بانک ملی

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد ۴ درصد وام دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از ۱ ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را دارند.

مشتریان و متقاضیان وام می توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب ( قرض الحسنه نهال / مهربانی ) افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

مشتریان بانک ملی ایران می توانند درخواست خود برای دریافت تسهیلات «مهربانی» را از طریق اپلیکیشن همراه بام و به صورت غیرحضوری ثبت کنند.

اولین شرط برای دریافت این وام نداشتن بدهی بانکی و چک برگشتی می باشد به این صورت که شما در سیستم بانکی کشور باید خوش حساب باشید.

برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی شما نیاز به سپرده گذاری حداقل از ۱ ماه تا ۱۲ ماه دارید و مبلغ وام و تعداد اقساط بازپرداخت شما نسبت به میزان سپرده شما و همچنین مدت زمان خواب سپرده شما بستگی دارد که طبق جدول زیر ارائه می شود

مزایای طرح مهربانی ملی (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی)

وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون تشریفات اداری طولانی به شما پرداخت می‌شود.
تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید و نیاز‌های ضروری خود را برطرف کنید.
فقط با یک ضامن و با کارمزد ۲ تا ۴ درصد می‌توانید وام دریافت کنید.
متناسب با نیاز و شرایط خود، می‌توانید دوره بازپرداخت وام را انتخاب کنید.
بدون ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق.
صرفاً امکان انتقال قسمت و یا تمامی امتیاز به افراد درجه یک خانواده وجود دارد.
محاسبه امتیاز دریافت وام، بر اساس میانگین کارکرد روزانه حساب می‌باشد.
تمامی اشخاص حقوقی (شرکت‌ها/سازمان‌ها و …) می‌توانند نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی اقدام و با معرفی کارکنان خود امتیاز کسب شده را به آنان انتقال داده و با احراز امتیاز لازم، شرایط دریافت وام را فراهم نمایند.
افتتاح حساب غیر حضوری در سامانه بام.

شرایط دریافت وام مهربانی بانک ملی:

داشتن حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی ایران
ارائه یک ضامن معتبر
دارا بودن سابقه و عملکرد مناسب در بانک
عدم استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه در سایر بانک‌ها در ۶۰ روز گذشته

نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی:

مراجعه به شعبه: به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنید و با ارائه مدارک و تکمیل فرم درخواست، وام خود را دریافت کنید.
غیرحضوری: از طریق سامانه بام به صورت آنلاین افتتاح حساب کرده و برای دریافت وام اقدام کنید.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.