موفقیت پایدار بانک سپه در گرو مشتری مداری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، پرتوافکنان در بازدید از شعب فلسطین، ملاصدرا، شیرعلی سلطانی، عفیفآباد، بلوار بعثت، ستارخان، اردیبهشت و شهید فقیه شیراز، با اشاره به اهمیت رویکرد مشتریمحوری در نظام بانکی گفت: «بانک سپه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به همکارانی نیاز دارد که با تعهد به اصول مشتریمداری، زمینه موفقیت و رشد پایدار بانک را فراهم آورند.»
پرتوافکنان خاطرنشان کرد: بانک سپه با پشتوانه یک قرن حضور مؤثر در عرصه اقتصادی کشور، از مشتریانی وفادار و حرفهای برخوردار است و خدمترسانی شایسته به این قشر ارزشمند، نیازمند فعالیتی هدفمند و حرفهای از سوی کارکنان بانک است.
وی با تأکید بر نقش نیروهای خلاق، خوشفکر و با تجربه در پیشبرد اهداف بانک، گفت: «با رفع موانع موجود و بهرهگیری از فناوریهای نوین، بستر لازم برای ارائه خدمات بروز و اثربخش به مشتریان در بانک سپه فراهم شده است.

برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰