حضور چشمگیر بانک ایران زمین در زمینه بانکداری الکترونیکی
به گزارش پشت پرده به نقل از تجارت آوا، زندگی انسان بر ریل علم و دانش حرکت میکند و هرگاه که در این مسیر گام برداشته، به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کرده است. از سوی دیگر هر گاه که انسان نسبت به دانش و فن آوریهای روز بی توجه یا کم توجه بوده و به هر دلیل از آنها غافل شده، زیانهای جبران ناپذیری را متحمل شده است. به همین دلیل هرگز نمیتوان و نباید از علم و فناوری فاصله گرفت یا آن را کم اهمیت پنداشت و این موضوع همواره مورد توجه بانک ایران زمین بوده است.
واقعیت انکار ناپذیر آن است که علم و فناوری در تمامی بخشهای زندگی انسان خودنمایی میکند و تاثیرگذاری آن به نوعی است که به هیچ عنوان نمیتوان و نباید از فرصتهای پیش آمده علمی استفاده نکرد.
علم و فناوری به اندازهای اهمیت دارد که در تمامی بخشها و لحظههای زندگی انسان مورد استفاده قرار میگیرد و این ظرفیتی است که بانکداری نیز ناچار به سوی آن گام برداشته است.
امروزه استفاده از ظرفیت بانک ها، از حضور فیزیکی به فضای مجازی حرکت کرده و فناوری در این عرصه به اندازهای رشد داشته که بسیاری از خدمات بانکی را میتوان در قالب بانکداری الکترونیکی اجرا، دریافت یا پرداخت کرد.
بانک ایران زمین نیز درک درست و به موقعی از بانکداری الکترونیکی داشته، در این عرصه حضوری فعال و چشمگیر داشته و با هدف جلب رضایت مشتریان، از ظرفیت بانکداری الکترونیکی نهایت استفاده را به عمل آورده است.
خدمات الکترونیکی بانک ایران زمین به اندازهای گسترده و چشمگیر است که مراجعه مشتریان بانک را به حداقل ممکن کاهش داده است.
امروزه میتوان با مراجعه به سایت بانک ایران زمین، به سادگی ابزار بانکداری الکترونیکی را فعال کرد و در قالب آن انواع حسابهای قرض الحسنه، جاری، کارت و سپرده کوتاه مدت را افتتاح کرد.
البته خدمات بانکداری الکترونیکی مواردی را به دنبال دارد که به نظر میرسد باید با مراجعه حضوری، صرف وقت و البته تنش عصبی به آن رسیدگی کرد که یکی از این موارد، تراکنشهای خرید و برداشتهای ناموفق است. نکتهای که در این شرایط روح و روان را آزار میدهند، نگرانی مشتریان از هنگامی است که تراکنش ناموفق صورت میگیرد. مشتریان به راستی نمیدانند چه بلایی به روزگارشان آمده و برای درک آن میبایست تا زمان باز شدن بانک، صبر کنند تا ابهام شان رفع شود.
نکته مهمتر آنکه بسیاری از تراکنشها شامل عددهای قابل توجهی میشود که برای مشتریان به ویژه مشتریان حقوق بگیر و دهکهای پایین جامعه، از حساسیتهای بیشتری برخوردار است.
بانک ایران زمین بدلیل درکی که از شرایط مشتریان دارد، پیگیری تراکنش خرید و برداشت ناموفق را در سایت بانک بارگذاری کرده تا کسانی که با این چالش روبرو میشوند، به سادگی با مراجعه به این بخش از سایت، درخواست خود را مطرح کنند و بانک نیز به محض دریافت این درخواست، در اسرع وقت اقدام به بررسی و اعلام نظر میکند. نکته جالب توجه اینکه کد پیگیری برای مشتری ارسال میشود تا در صورتیکه با سوال یا چالشی روبرو شد، بتواند درخواست خود را مورد بررسی قرار داده یا نسبت به آن اقدامات دیگری را انجام دهد. البته بانکداری الکترونیک بخشهای بسیاری دارد که میتوان با مراجعه به سایت بانک ایران زمین از آن ظرفیتها اطلاع پیدا و استفاده کرد.
برچسب ها :بانک ایران زمین ، بانکداری الکترونیک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰