کد خبر : 1549
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردین 1399 - 19:54

راه حل مقابله با کرونا در مدیریت مدت‌زمان مهار آن است

راه حل مقابله با کرونا در مدیریت مدت‌زمان مهار آن است
Print Friendly, PDF & Email

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مدت زمان مهار کرونا نباید طولانی شود، گفت: باید این مرحله را با همدلی و هزینه کردن برای کمک به گروه‌های آسیب‌پذیر و صاحبان مشاغلی که بیشترین خسارت را دیده‌اند طی کرد.

Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش بازتاب خبر سیدمصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  با اشاره به برخی انتقادات از دولت در خصوص مهار ویروس کرونا اظهار داشت: انتقاد وارد است زیرا کشور ما هنوز به نقطۀ اوج ابتلا به بیماری کرونا نرسیده است.

وی افزود: کلا روند تدریجی بازگشایی باید پس از اطمینان از مهار کامل بیماری و عبور از نقطۀ اوج آغاز شود و هرگونه عجله در این اقدام زحمات کسانی که تا به حال در بخش بهداشت و درمان و خدمات پشتیبانی فعالیت می کرده اند بر باد می دهد.

میرسلیم با تاکید بر اینکه قطعا ادامۀ طرح تعطیلی فعالیت‌های عادی اجتماعی مشکلات اقتصادی را افزایش خواهد داد ولی راه حل آن، دست برداشتن از اجرای جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی نیست و در مجموع مصلحت کشور در این است که با همکاری عمومی طرح با قاطعیت ادامه یابد تا ان شاءالله هرچه زودتر از نقطۀ اوج عبور کنیم، گفت: شتابزدگی در این مرحله، که قدری در اثر فرصت‌سوزی عبور از نقطۀ اوج به درازا کشیده و هنوز آیندۀ روشنی برای آن وجود ندارد، خسارت بیشتری برای مردم دارد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به شرایط حساس اقتصادی کشور در شرایط کنونی و لزوم مقابله با ویروس کرونا در این شرایط خاطر نشان کرد: وضع اقتصادی کشور پیچیده بوده و با کرونا بدتر شده است؛ اما در مجموع از بسیاری از کشورهای صنعتی پیشرفته نظیر آمریکا و آلمان و فرانسه و انگلستان و ایتالیا بغرنج تر نیست و به شرط مدیریت قاطع و برخورداری از پشتیبانی مردمی از این مرحله عبور می توان کرد.

وی ادامه داد: راه حل در مدیریت مدت زمان مهار کرونا است که نباید طولانی شود و این مرحله را با همدلی و هزینه کردن برای کمک به گروه‌های آسیب پذیر و صاحبان مشاغلی که بیشترین خسارت را دیده اند و درمانده شده اند، باید طی کرد؛ و الا وخامت اوضاع چاره جویی را مشکلتر خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه توجه داشته باشید که برخی مشاغل به‌ویژه در بخش کشاورزی کمتر گرفتارند و زودتر می توانند به حالت عادی برگردند و حتی با توجه به نزولات آسمانی نتایج بهتری را برای سال جاری به لطف خدا داشته باشند، تصریح کرد: ولی بازگشت مدارس و دانشگاه‌ها و ادارات پر رفت و آمد و فعالیت‌های کارگری متراکم، به حالت عادی به‌مصلحت نیست.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.