کد خبر : 1609
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 15:12

واکنش سازمان هدفمندی به کمپین مردم در فارس من؛ سامانه ثبت‌نام وام یارانه به‌زودی اعلام می‌شود

واکنش سازمان هدفمندی به کمپین مردم در فارس من؛ سامانه ثبت‌نام وام یارانه به‌زودی اعلام می‌شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر دولت اعلام کرد به خانوارهای یارانه‌بگیر یک میلیون تومان وام ۱۲ درصد پرداخت می‌کند. مبلغی که برای جبران برخی از خسارت‌های شیوع کرونا در نظر گرفته بود. نوبخت رئیس سازمان برنامه اما اعلام کرد کسانی که متقاضی دریافت این وام هستند، باید در سایت ثبت‌نام کنند. وی اما نگفت دقیقاً در کدام سایت و چگونه!

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر دولت اعلام کرد به خانوارهای یارانه‌بگیر یک میلیون تومان وام ۱۲ درصد پرداخت می‌کند. مبلغی که برای جبران برخی از خسارت‌های شیوع کرونا در نظر گرفته بود.

نوبخت رئیس سازمان برنامه اما اعلام کرد کسانی که متقاضی دریافت این وام هستند، باید در سایت ثبت‌نام کنند. وی اما نگفت دقیقاً در کدام سایت و چگونه! همین باعث شد بسیاری از مردم در روزهای گذشته اشتباهاً در وبسایت REFAHI.IR که مختص به «انصراف از دریافت» یارانه است، نام‌نویسی کنند!

این موضوع موجبات سردرگمی و نگرانی مردم را فراهم آورد. تواتر سوژه‌های ثبت‌شده در «فارس من» به‌خوبی نمایش‌گر این موضوع بود. مطالباتی که از مسؤلین می‌خواست اولاً یارانه کسانی که اشتباهاً در سامانه رفاهی نام‌نویسی کردند را قطع نکند؛ و ثانیاً هرچه سریع‌تر سامانه اصلی را معرفی کند. مثلاً این کمپین.

حالا بعد از پیگیری‌های خبرنگار فارس، سازمان هدفمندی با انتشار یک اطلاعیه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است که یارانه کسانی که در روزهای اخیر اشتباهاً در سامانه رفاهی ثبت‌نام کردند، کماکان پرداخت خواهد شد. این اطلاعیه هم‌چنین می‌افزاید: «بلافاصله بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.