کد خبر : 1924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 10:30

چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا خیر؟

چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا خیر؟
Print Friendly, PDF & Email

رهبر انقلاب دیشب با درخواست دولت برای آزادسازی سهام عدالت موافقت کردند اما بسیاری از مردم نمی‌دانند یا بخاطر ندارند که آیا در شمول سهام عدالت قرار گرفته بودند یا خیر.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر  با توجه به موافقت رهبر انقلاب با آزادسازی سهام عدالت این سوال برای بسیاری از هموطنان ایجاد شده است که آیا مشمول سهام عدالت هستند یا خیر. حدود ۳۰ میلیون نفر از مردم در جریان واگذاری سهام عدالت در دولت نهم از شمول دریافت این سهام جاماندند که به نظر می‌رسد دولت دوازدهم باید برای در شمول قرار دادن این افراد راهکاری در نظر بگیرد.

از آنجا که فرایند دریافت این سهام کمی طولانی بود، کسانی که در دولت نهم موفق به ثبت نام شده و در شمول قرار گرفتند، نیز عموماً امروز بدرستی از وضعیت شمول یا عدم شمول خود اطمینان ندارند. برای آگاهی از این موضوع باید به سامانه www.samanese.ir رجوع شود. در صفحه اول دو گزینه مطرح می‌شود که در ابتدا باید انتخاب گزینه اول «ورود به سامانه» انتخاب شود.

پس از کلیک کردن گزینه فوق صفحه جدیدی باز می‌شود که در آنجا باید با تیک زدن گزینه «مطالب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم»، گزینه «ادامه» کلیک شود.

پس از آن صفحه جدیدی باز می‌شود که با درج کدملی و کد امنیتی مطابق تصویر درج شده گزینه «ادامه» برای مشاهده اطلاعات به صورت کامل و یا گزینه «استعلام سریع» برای استعلام فوری مشمول یا عدم مشمول بودن سهام عدالت انتخاب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.