کد خبر : 1350
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 19:16

پلمب ۱۵ واحد صنفی شهرری در سیزده فروردین

پلمب ۱۵ واحد صنفی شهرری در سیزده فروردین
Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۱۳۶ واحد صنفی شهرری در روز سیزده فروردین بازرسی و ۱۵ واحد متخلف پلمب شد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از اصناف سطح شهرستان اظهار داشت: از صبح روز سیزده فروردین ماه، گشت‌های مشترک فرمانداری، اماکن، تعزیرات و اتحادیه نانوایان از ۱۳۶ واحد صنفی در سطح شهرستان بازرسی کردند.

وی افزود: پس از بازرسی‌های صورت گرفته ۱۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان ری در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا پس از دریافت اخطار پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری خاطرنشان کرد: عمده تخلفات گزارش شده در بازرسی‌های امروز گران فروشی بود که در این راستا پرونده‌ای با ارزش ریالی ۷میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

احمدی با بیان اینکه بازرسی‌ها توسط چندین تیم مشترک در دو شیفت صبح و عصر انجام می‌شود، ادامه داد: روز گذشته نیز در ۴۴مورد بازرسی از واحدهای صنفی سه پرونده تخلف به دلایل کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نکردن نرخنامه تشکیل شد.

وی ‏در پایان یادآور شد: تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد لذا از بازاریان و کسبه تقاضا می‌شود نسبت به تعطیلی صنف خود مطابق با دستورالعمل ابلاغی اقدام کنند در غیراین صورت روند پلمب و تعطیلی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.